Erityisen hyvä oli, että olet laajentanut kuvastasi. Siinä kebabbitarinassa oli se kauko-otos siitä kadulta ja se oli hyvä veto.
... osallistu myös kvaak piirtää sarjakuvaa ketjun haasteeseen...
Kiitos. Tähän työhön koetin todellakin keksiä hieman erilaisia kuvakulmia ja -kokoja aiemman kritiikin pohjalta. Ja ajettelinkin kyllä osallistua tuohon haasteeseen tavalla tai toisella. Tuskin mitään kovin ihmeellistä ehdin nyt toukokuussa tehdä, mutta yritetään. Kesällä sitten kun on "vaan" töissä (opiskelu tuntuu olevan 24/7 -hommaa...) ehtii paneutua ihan eri tavalla piirtämiseen.
pieni kehittämisehdotus vielä Hanna. Tekstit meinaan. Niissä menee joskus kirjaimet vähän päällekkäin ja muutenkin parissa kohdin vähän sotkuista.
Ihmettelinkin jo, että kuinka monta työtä tänne oikein pitää laittaa ennenkuin joku huomaa tämän

Eli olen tiedostanut ongelman mutten ole jostakin syystä oikein saanut kehitettyä sellaista siistiä tekstaustyyliä, vaikka normaali käsialani melko siistiä onkin. Täytynee vaan treenata oikein kunnolla "sarjakuvatekstausta".
Ikävä vaan että omakustanteena et voi sitten (ainakaan inhimilliseen hintaan) painaa noita hienoja värejä.
Niinpä

Olen aina tykännyt värittämisestä (lähes) yhtä paljon kuin itse piirtämisestä, joten musta-valkoisia töitä en oikein koe omikseni. Vaan eipä siinä taida paljon vaihtoehtoja olla kun tällainen tyhjätasku alkaa omakustannetta suunnitella.
Kyllä musta tuntuu, että parin vuoden kuluttua olet Sarjakuvafestareiden päävieras. *tsemp*
Eppu, mä

sua!
No, jos nyt kuitenkin ollaan ihan realistisia ja koetetaan ensin sitä omakustannetta

Lupaan merkata sut ekaksi tilauslistalle!
Monet kiitokset rakentavista, kriittisistä ja kannustavista kommenteista teille kaikille! Jaksaa taas kummasti puurtaa eteenpäin ja uskoa siihen mitä tekee.