Kirjoittaja Aihe: Stormia suomeksi  (Luettu 3103 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S

• Uusi jäsen
Stormia suomeksi
« : 24.11.2007 klo 00:15:02 »
Montako albumia tuota Stormia nyt aikanaan muinoin tuli suomeksi julkaistuina?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen

S

• Uusi jäsen
Vs: Stormia suomeksi
« Vastaus #2 : 29.11.2007 klo 20:04:59 »
Damn. Noi kaikki mulla jo olikin.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #3 : 01.12.2007 klo 22:11:11 »
Onks tätä julkaistu suomeksi? Isä toi mulle yhden tälläsen albumin jostain kirjakaupasta Aasiasta, ku ne oli lopettamassa toimintaa ja niillä oli jotain alelaarissa.

En koskaan oikein keksinyt mitä tehdä sillä.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #4 : 02.12.2007 klo 09:42:09 »
Minulla oli lapsena tuo keskimmäinen ja se jäi voimakkaasti mieleen, erityisesti taiteensa vuoksi, joka edelleen on toki hyvää. Tarina itsessään on kömpelö, mutta minun kohdallani se saa aina merkittävästi nostalgiapisteitä: seikkailu ei koskaan tunnu vanhenevan.

Omistamani yksilön kohtaloa en enää muista, mutta myöhemmin divarikierroksella ilahduin huomatessani, että näitä olikin kolme. Ensimmäinen oli mukavasti samanhenkistä seikkailua, mutta kolmas ei enää vedonnut muiden tapaan. Pienenä yksityiskohtana kakkonen on kooltaan muita suurempi (korkeampi).

Konsuli

• Jäsen
« Vastaus #5 : 02.12.2007 klo 19:35:43 »
Tätähän saa nyt taas englanniksikin:
http://www.donlawrence.co.uk/shop/index.php?hg=2&sg=25

Nostalgiahuumassa mietin hetken jopa tilaamista, mutta 500e hintalappu vähän hillitsee...

Konsuli

• Jäsen
Vs: Re: Stormia suomeksi
« Vastaus #6 : 22.05.2013 klo 20:02:47 »
Vuodet eivät tuoneet näistä previkoita piraattilahteen, joten tilasin vähän sokkona koko roskan ja tänään saapui 14 kg Stormia. Hienon näköisiä ovat kyllä kirjat, saa nähdä millaisia itse tarinat ovat.

Hamilkar

• Jäsen
  • "ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhta"
Vs: Re: Stormia suomeksi
« Vastaus #7 : 22.05.2013 klo 21:39:15 »
Vuodet eivät tuoneet näistä previkoita piraattilahteen, joten tilasin vähän sokkona koko roskan ja tänään saapui 14 kg Stormia. Hienon näköisiä ovat kyllä kirjat, saa nähdä millaisia itse tarinat ovat.
Olen itsekin pitkään miettinyt noiden Storm Collectioneiden ostamista, mutta raaka hinta on toistaiseksi saanut pitäytymään tästä. Kerro luettuasi, että oliko järkiostos!