Heips,
Olin viime kerralla sarjakuva festareilla ja juttelin siellä Manga-piirtäjän kanssa. Hän antoi minun kokeilla omaa BRUSH-PEN kynäänsä. Kynä oli todella loistava. Kärki oli erittäin napakka ja joustava jolla tuli parasta viivaa mitä olen koskaan kokeillut. Kysyin mistä hän on kynän saanut niin vastaus oli, että hankkinut ulkomailta. Olisin halunnut ostaa sen häneltä, mutta eipä tytteli myynyt.
Mutta hän rauhoitteli intoani ja sanoi, että TEMPERAAN olisi tilattu tätä kynää. Tämä ei ole PENTELIN Brush-pen, joka on myös erittäin hyvä. Pentelin kynässä kärki on kapea ja hyvin joustava. Saa tarkkaa ja yksityiskohtaista viivaa. Temperasta saa myös PENTELIN SIVELLIN KYNÄÄ, eipähän tarvitse tilata ulkomailta. mAKSOI MUISTAAKSENI 12-15 euron välillä. En muista ihan tarkkaan.
Mutta palaan COPICIN uuteen sivellin kynäään. Kävin kyselemässä asiaa liikkeestä tällä viikolla. Sanottiin, ettei kynä ole vielä tullut liikkeeseen. Pitäisi mahdollisesti tulla MARRASKUUN AIKANA.
HUOM! Temperassa on myynnissä toinen COPICIN BRUSH-PEN, jonka hinta oli 6 euroa ja risat. TÄMÄ EI OLE SAMA UUSI KYNÄ, joka on vasta tulossa. Huomioikaa tämä. Toki tuokin Copicin sivellin kynä on ihan OK. Hinta ja laatu OK!
Mutta hyvää kannattaa odottaa. Käyn Marraskuun loppupuolella kyselemässä jokohan lähetys olisi tullut.
Tempera on loistava paikka ostaa piirustusvälineitä. Ainoa mistä purnaan on se, että työttämälle hinnat joskus kovat. Saisi olla enemmän tarjouksia asiakkaille. Sitä olen toivunut. Mutta paras paikka minusta. Kiitos että TEMPERA tilasitte tämän uuden COPICIN.
T: NICK REDMAN
Muokkasin otsikkoa vähän maltillisemmaksi. -G