Jei, kiitos palautteesta! Olin ihan varma, ettei kukaan vastaa (varsinkin kun ketju on ehkä väärä, mutta en keksinyt sopivampaakaan enkä viitsinyt tätä varten aloittaa uutta.)
Naru ja Rulla eivät ole olleet keskeisiä hahmoja enää pitkiin aikoihin, mutta muuten en usko sarjan muuttuneen niin paljoa ettei vanhojen sarjakuvien kritiikki pätisi myös uusimpiin jaksoihin. Eli jos se ei kiinnostanut silloin, se tuskin kiinnostaa nytkään.
Mut joo, suurin ongelma lienee huonon käsikirjoituksen lisäksi se, että olen luonut rungon pitkää sarjaa varten, jota sitten yritän tunkea liian pieneen tilaan. En tiedä, olisiko asetelma yhtään kiinnostavampi pitempänä tarinana, mutta olen sen verran kiintynyt hahmoihin etten haluaisi päästää niistä vielä irti. Senkin takia, etten ole vieläkään päässyt kokeilemaan miten ne toimisivat pitkänä tarinana.
Hankalaa, huonot ideat pitäisi osata dumpata hittoon. Luulen, että parempi olisi piirtää omaksi huviksi pitkää sarjista, vaikka laittaa nettiin, lukee sitten kuka lukee.