Author Topic: Lapsukaisena piirrettyjä kuvia (näytteitä)  (Read 35435 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
Vs: Lapsukaisena piirrettyjä kuvia (näytteitä)
« Reply #60 on: 13.02.2009 klo 20:30:09 »
Hitto, että nakertaa, kun ei tiedä, miten saisi Amigan disketeiltä infon nyky-PC:hin. Mulla on hirveet läjät kaikkia piirrustuksia, joita tein 7-10-vuotiaana koneelle ja olis ihan sairaan siistiä nähdä, millaisia ne oikeesti ovat (aika kultaa muistot, valitettavasti). Eipä ole noita papereita sen pahemmin jäänyt, kun oon niin napakka heittämään niitä poies. :C

PC:n diskettiasema ei tue moisia liikeratoja ainakaan PC:n normaalilla ohjaimilla. Joudut käytännössä kyselemään Amiga-harrastajilta (niitä on edelleen ja vain puolet on furryja) olisiko jollain Catweasel tai vastaava kapine käytössään.
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

HTH

• Jäsen
« Reply #61 on: 13.02.2009 klo 22:43:03 »
Tässä näyte esihistorialliselta ajalta, olisko vuosi ollut -81. Eli ikää 13. Ensimmäinen täysmittainen(50 sivua) ja ennenkaikkea valmistunut juttu. Scifiseikkailu vieraalla planeetalla Bowien näköisen pääsankarin kera. Tekniikan ja taustojen piirtämisessä vaikutteita Al Williamsonilta(Imperiumin vastaisku -albumi).

Saikos näihin vanhoihin aiheisiin kuvia lisätä näin gallerian aikana?

Lisäsin pari sivua vielä, hauskahan näitä on näytellä, kukaan ei ole näitä nähnyt varmaan vuoden -85 jälkeen.
« Last Edit: 10.03.2009 klo 15:27:01 by HTH »

Sika

• Jäsen
« Reply #62 on: 14.02.2009 klo 05:01:23 »
Voi helvata! 13 vuotiaana tuollaista jälkeä :o

Itse en varmaan pysty ikinä saamaan tuommoista jälkeä aikaiseksi ja väritkin on niin hiotusti tehty. Vautsi.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #63 on: 14.02.2009 klo 15:26:31 »
Saa lisätä.

Aika tarkalleen komppaan edelistä puhujaa. Paras tästä kuulemani repliikki on kyllä: "Siis 13-vuotiaana? 13?...... .....no ei se sitten niin paljoa ole kehittynyt tuosta... juu ei mennä siihen koska itse sillä tasolla kuin HTH 13-vuotiaana..."
olisi voinut olla kyllä oma kommenttinikin.
50 sivua on aika huimaa.

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Reply #64 on: 21.02.2009 klo 13:25:41 »
Taisin maata lattialla pyörtyneenä pari tuntia kun näin ton, ainaki näin sen klo 11:30 ja heräsin palasin tajuihini nyt 13:30.

Siis ei he****ti, miten on mahollista 13 v???? Mä oon 15 enkä sais vieläkään tollasta aikaseks.. Eih..!! Täytys kai opetella 24/7 piirtämistä parin vuoden ajan että saisin tollasta.

Edit: Voisko tota koko lehetä lukea missään???
« Last Edit: 21.02.2009 klo 13:30:23 by SnowMan »
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

Teräskäsine

• Jäsen
  • Punk's not dead
« Reply #65 on: 23.02.2009 klo 14:35:59 »
HTH:n kuvat ovat ällistyttävän komeita, vaikka olisi piirtänyt ne parikymppisenä. Perspektiivit ovat hyvin hallussa ja väritys toimii. Hahmotkaan eivät ole kovin jäykkiä.

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Reply #66 on: 04.03.2009 klo 18:06:05 »
En nyt löytänyt mitään vanhoja piirustuksia, mutta ne yleensä olivat täynnä hirviöitä ja osa oli jotain suunnitelmia linnaketta varten. Mielikuvituslinnaketta lähinnä :D

Tuota HTHn sarjakuvaa jos vertaa minun _nykyiseen_ sarjikseen... Ei tuu kesää :D

(esim. löytyy "Näytä OMA hieno sivu! viimeseltä sivulta.)
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

TupakkaHupakka

• Jäsen
  • Hän joka osaa tapella
« Reply #67 on: 19.03.2009 klo 01:44:55 »
Vanhimmat sarjakuvani ovat tikku-ukot jotka pieksevät toisia verisesti.
Vanhin piirrokseni on edelleen tallessa ja tein sen jälkeen kun olin ensimmäisen kerran nähnyt hopeanuolet. Karhu tappelee kahden metsästäjän kanssa :D

Pistän tänne joskus...
"Minä pelastin maailman ja mitä se antoi takaisin? Se tappoi kaiken sen, joka oli minulle rakasta, se tuhosi minut...  jos maailma on tarpeeksi tärkeä pelastettavaksi, miksi viime kerralla se teki minusta tälläisen..?"
-Hector

Hoppi

• Guest
« Reply #68 on: 21.06.2012 klo 19:49:51 »
Uskomattomia kuvia HTH:lta. Jo 13 vuotiaana !?  ??? :P

Memmil

• Jäsen
« Reply #69 on: 26.06.2012 klo 10:48:10 »
HTH:n on oltava kyllä aika nero jos 13-vuotiaana teki tommosia. Jos noi ois 16-17 vuoden ikäsenä tehtyjä ni vielä voisin ymmärtää. Ei ala-aste aikana yksinkertasesti voi oppia noin hyväks.

Joko olit naperona mieletön lapsinero tai sitten muistis vaan reistailee. En usko että kukaan edes kovimmista alan ammattilaisista ois saanu tommosta aikaan noin nuorena...

tatti

• Uusi jäsen
« Reply #70 on: 24.07.2012 klo 21:17:06 »
Oma ensimmäinen sarjakuva, en oo varma minkä ikäsenä oon tehny mutta varmaan noin kuuden vanhana. Äiti kirjoitti tekstit. Vahvistin ruutunumerot, kun lukujärjestys on vähän outo :D Kuten tarinakin...

HTH, ootko ihan varma, että teit noi 13 vanhana? :D Kuin nuorena alotit piirtämisen?
« Last Edit: 24.07.2012 klo 21:31:59 by tatti »

tertsi

• Guest
« Reply #71 on: 24.07.2012 klo 21:31:13 »
Hth:lla uskomattoman komeaa ja viimeisteltyä jälkeä.
Et sitten kuitenkaan päätynyt "alalle"???

Egmonthan näyttäisi nyt julkaisevan myös kotimaista sarjakuvaa, kunhan se vain on tarpeeksi laadukasta...  (vink vink).

Hoppi

• Guest
« Reply #72 on: 25.07.2012 klo 04:49:56 »
Oma ensimmäinen sarjakuva, en oo varma minkä ikäsenä oon tehny mutta varmaan noin kuuden vanhana. Äiti kirjoitti tekstit. Vahvistin ruutunumerot, kun lukujärjestys on vähän outo :D Kuten tarinakin...

HTH, ootko ihan varma, että teit noi 13 vanhana? :D Kuin nuorena alotit piirtämisen?

Parempi kuin minun ensimmäinen sarjakuvani  :-[

HTH

• Jäsen
« Reply #73 on: 01.08.2012 klo 19:40:37 »

Aika varma joo, koska seuraavana vuonna piirsin tälle jatkoa, joka jäi kyllä kesken ja loppuvuosi -82 meni piirtäessä Blade Runner- ja The Thing -aiheisia juttuja.

Ennen näitä näytejuttuja piirsin ulkomuistista Imperiumin vastaiskun sadalle A4-arkille, mutta pilvikaupunkiin päästyäni ilmestyi Williamsonin piirtämä albumi ja jätin oman jutun kesken. Ei ollut sarjakuva, vaan yksi kuva arkilla.

Varhaisimmat muistot piirtämisestä on ajalta, jolloin Avaruusasema Alfan ykköskautta näytettiin, piirsin Kotka-aluksen lähes kaikille luokkakavereille.