Uhkapeliä on kuin ihmisten toiminnan tirkisteleminen kaukaa kiikarilla, jolloin puheita ei kuulu eikä ilmeitä näy. Silti on pakko arvailla, yrittää tulkita ja eläytyä - voi vain lukea näkemäänsä ja päätellä ihmisten eleistä mihin ne pyrkii.
Tässä sarjakuvassa ei voi rynnätä tekstejä läpi ymmärtääkseen mitä tapahtuu, pitää palata kuvaan ja sietää kytätä tyyppien touhua, tarkistaa niukkojen viivojen viestejä. Kasvottomuus pakottaa lukemaan kehonkieltä ilman ilmeitä – kun silmät eivät vedä huomiota puoleensa. Melkoisesti ranskalaisia vivahteita välittyy, muistuu mieleen elokuvista. Ihme kokemus.
Tarina on sinänsä simppeli, mieleen jää Kravatti jolla on ainoana selkeä pyrkimys ja joka käyttää ajelehtivia, päämäärättömiä luusereita työkaluinaan sinänsä tarkoituksettomaan kostoon.
Elämä ei ole tärkeätä vaan taide joka sitä yrittää jallittaa.