0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Riippuu varmasti siitä keltä kysytään ja lopputulos taitaa olla se, että jos lähdetään siivoamaan näkyvistä pois sellainen mikä yhtäkään ihmistä ahdistaa tai tympii niin lopulta koko gallerian voisi huolehti sulkea, kun ei sinne jäisi enää yhtään kuvaa näytettäväksi...
Mua kuitennii lyyään rintsikoilla ohtaan, kun sekotun juttuun, mutta jos annetaan näiden kokeilijoiden perustaa ihan ikioma K-18. Netissähän tilaa riittää.
Kaikesta sitä piruja seinälle voidaan maalata. Aika rajatapauksiksi menee, jos oletetaan käyttäjän itse määrittelevän ladatessaan kuvaa, onko tää nyt ihan kaikille sopiva. En mä nyt käsittäisi Kvaakin käyttäjien olevan niin tumpeloita, ettei tällaisia rajavetoja itse osaa tehdä. Ellei sitten halua trollailla ja kokeilla aina rajoja, mutta näitäpä on vain harva, jos laisinkaan.
Tervemenoa!
Kiitos! Hienoa, että joku sentään kertoi suorin sanoin, ettei meitä Kvaakkiin kaivata.
No näinhän se on. Oikeassa olet. Ei sitä kuvan lataajalta voikaan vaatia. Sitä miettikööt toiset ihmiset, jotka käyvät katsomassa niitä kuvia. Ja niin he tekevätkin. Heillä on siihen yhdessä ihan loputtomasti aikaa sekä kiinnostusta ja jotkut jopa joutuvat työnsä pakottamana(?) vasten tahtoaan(?) katselemaan niitä. Ja kuvista ahdistuessaan heillä on myöskin tarvittavat keinot marista ja osoittaa tyytymättömyytensä.Ei Kvaakkiin tarvi mitään muutoksia tehdä. Ylläpitäjät hoitavat hommansa kuten tähänkin asti ja siivoavat näkyvistä sellaista mikä ei ole heidän mielestään sopivaa ja asia on sillä sipuli.
.... Pikkasen hankalaa kuitenkin tämän opettelu, ja se että työ pitää vielä erikseen linkittää johonkin ns. julkiseen osastoon (tässä tapauksessa strippeihin/lyhytsarjakuviin). En oikein tiedä millaisella porukalla tätä pyöritetään mutta nyt on tuo strippeihin lisäämäni "linkin" tarkastus kestänyt jo viikon. Saisi olla hieman ripeämpää toimintaa mielellään. Katsellaan nyt hetki millaista täällä on ja vedetään johtopäätöksiä myöhemmin..
ei kun siis tämä kuvasi on jo hyväksytty sitä ei tarvitse moneen kertaan hyväksyttää sen kun kopioit linkin.