Author Topic: Muilutus Alpha Centauriin - näytesivut lisätty!  (Read 5230 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miha

• Guest
Muilutus Alpha Centauriin - näytesivut lisätty!
« on: 14.09.2007 klo 14:59:31 »
Hinta 3,50  - itse sarja on mustavalkoinen, pituudeltaan 16 sivua, (tästä 6 sivua on liitteitä). Sarja alunperin tarkoitettu sarjis 2007-kisaan, muttei mahtunut egmontin kokoelmaan - joten julkaisen sen itse. Tästä syystä sivuja ei siis ole paljon, mutta on sen verran nysvättyä ja kompressoitua, että kyllä siinä lukemista pitäisi hinnan edestä riittää.

Tässä on nyt kansikuva, sekä sarjasta kuusi sivua näytiksi minikoossa, toivottavasti saa jonkun mahdollisesti lehden aikaisemmin missanneen innostumaan.

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?action=gallery;su=user;u=2741

EDIT: päivitin vanhentuneet linkit
« Last Edit: 12.05.2012 klo 12:21:16 by Miha »

Miha

• Guest
Vs: Muilutus Alpha Centauriin - näytesivut lisätty!
« Reply #1 on: 17.09.2007 klo 01:29:06 »
Lisäsin näytesivut tänne sekä galleriaan, nyt kun kilpailu on ratkennut. Kilpailun takia en siis voinut myydä tätä lauantaina, enkä pistää sivuja näytille aiemmin. Tai olisin, mutten viitsinyt astua kilpailun järjestäjien varpaille (liikaa).

Miha

• Guest
« Reply #2 on: 18.09.2007 klo 12:12:32 »
Vielä tärkeä ilmoitus - asiaa jälkikäteen harkittuani tulin siihen tulokseen, että 4,50 on tästä aivan liikaa, joten poistin postimaksut hinnasta - ne tulevat minun piikkiini. [EDIT: hinta on nyt €3,50 - sen alemmas ei voi vetää ettei tule takkiin.]
Sarjan lukeneet voisivat ilahduttaa minua antamalla palautetta, varsinkin kertomalla mielipiteensä siitä oliko hinta & laatusuhde heidän mielestään sopiva.

Kiitän!

EDIT: lehdykkää saa nyt myös omakustanne.fi - palvelusta, sekä zum teufelista.
lähiaikoina pitäisi löytyä myös kulku-katin pojasta ja akateemisesta
« Last Edit: 12.05.2012 klo 12:23:37 by Miha »

Miha

• Guest
« Reply #3 on: 30.09.2007 klo 18:38:04 »
Tässä päivitystä myyntipaikoista:

Kulku-katin poika
Zum Teufel
omakustanne.fi
huuto.net
suurikuu.fi
Ad Libris

Ne jotka haluavat lukea mutta eivät ostaa, voivat tiedustella kirjastoista :)
« Last Edit: 12.05.2012 klo 12:23:54 by Miha »

Miha

• Guest
« Reply #4 on: 17.01.2008 klo 13:08:02 »
Poistin vanhat näytesivut, ja laitoin tilalle uudet suuremmassa koossa, lisäksi poistin niistä rasterit koska tämä ratkaisu toimii oikeastaan paremmin paperilla kuin pienessä resoluutiossa olevalla näytekuvalla.
Pistin näytiksi myös kaksi sivua lisää.

Miha

• Guest
« Reply #5 on: 12.05.2012 klo 12:21:25 »
*bump*

Pistetään nyt tiedoksi, että minulla on tästä painoksesta jäljellä enää kuusi kappaletta, enkä ole ottamassa enää toista painosta.

Jos joku on missannut ja haluaa oman kappaleen, niin vielä on mahdollisuus, heittäkää vaikka yksityisviestillä.

Turun Sarjakuvakaupassa saattaa myös olla vielä muutama kappale jäljellä.