Kirjoittaja Aihe: Anne Muhonen (Älä unohda minua ja muut)  (Luettu 18761 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
Vs: Anne Muhonen (Älä unohda minua ja muut)
« Vastaus #30 : 15.05.2008 klo 07:37:27 »
En ota kantaa, kumpi parempi, mutta sanon vaan Himasia selanneena, että jää kyllä meikällä hyllyyn. Vitsit olivat väljähtyneitä ja eivät vaan naurattaneet missään vaiheessa...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #31 : 15.05.2008 klo 13:04:23 »
En ota kantaa, kumpi parempi, mutta sanon vaan Himasia selanneena, että jää kyllä meikällä hyllyyn. Vitsit olivat väljähtyneitä ja eivät vaan naurattaneet missään vaiheessa...

Samilla ja Ainolla on niin rautainen ammattitaito, että tietenkin se voi jo olla liian sliipatun oloista joillekin. Minusta Himaset on "suoraa jatkoa" Sydänäänille, sitten pari-kolme vuotta ja mahdollisesti toista masukkia myöhemmin.
Himasissa ei leperrellä, kaikki mitä siinä nähdään on totta. Jos se tuntuu "kulahtaneelta", se johtuu vain siitä, että jokaisessa uudessa lapsiperheessä samat, kaikille lapsiperheille tapahtuvat asiat, koetaan aivan uusina omalla tavallaan. Ks. myös Baby Blues Perhekirja. 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Ami

• Jäsen
« Vastaus #32 : 20.05.2008 klo 14:59:13 »
Mulle oli yllätys, miten synkkä Sydänääniä oli. Siis eihän siinä missään kurjuudessa ryvetä, mutta selkeästi otettiin esiin monia raskauden aikana eteen tulevia pelkoja ja ongelmia. Ja se väritys oli todella muuta kuin vaaleanpunaista hehkutusta. Valaiseva myös niille, joilla ei ole omaa raskauskokemusta.

Huomasitte kai, että masuasukki-sana lyheni pian masukiksi.

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #33 : 16.04.2009 klo 12:13:29 »
Anne Muhosen "Jokeltelua" ja "Ystäväni varjo" -albumeista on nyt arvostelu Kvaakin etusivulla:

http://www.kvaak.fi/naytajuttu.php?articleID=1221
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

Mattipekka Ratia

• Jäsen
« Vastaus #34 : 17.08.2013 klo 11:55:25 »
Ystäväni varjo ja Varataivas arvosteltu.

Reijo Valta

• Valvoja
  • Haddadaa
« Vastaus #35 : 05.04.2018 klo 10:30:27 »
Etusivulla arvio Kesästä jona opin soittamaan ukulelea.

Ukulelen oppimisen taito

Marika Oksa

• Jäsen
« Vastaus #36 : 15.08.2021 klo 11:37:29 »
Etusivulla on julkaistu arvio Anne Muhosen uudesta sarjakuvasta Älä unohda minua.

Jos ylläpito on kuulolla, niin voisikohan ketjun nimeä päivittää? Tässä näkyy olevan linkkejä useampaankin tekijän sarjakuvaan, joten Sydänäänet ehkä voisi poistaa ketjun otsikosta?

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #37 : 15.08.2021 klo 13:03:55 »
Jos ylläpito on kuulolla, niin voisikohan ketjun nimeä päivittää?

Kiitos arviosta, otsikko päivitetty.