köh... metsänpeikkojen tekijän ominaisuudessa katsoin tarpeelliseksi sanoa muutaman lauseen albumista.
kyllä, tarinan naispäähenkilö olen minä itse, tosin hieman karsittujen tatuointien kanssa, sillä en vain jaksanut piirtää niitä kaikkia joka saatanan ruutuun. ja alkupäähän olisi pitänyt lisäillä kokoajan uusia, sillä albumin piirtämiseen kului kaksi ja puoli vuotta ja sinä aikana tatuointeja ja lävistyksiä kerkesi siunaantumaan muutamia uusia. minun itserakkauttani voi käydä ihailemassa
www.bodymodifications.net sivustolla, jossa nimimerkkini on korpinmieli.
ja kyseessä on tosiaan ensimmäinen täysipitkä albumini, sekä ensimmäinen ylipäätänsä "oikeasti" julkaistu sarjakuvani. siis jos niitä muutamia virhe.org:ssa ja tuntemattomassa maassa julkaistuja ei lasketa.
aloitin metsänpeikot -albumin vailla sen suurempaa juonisuunnitelmaa tarkoituksenani lähinnä tehdä vain lyhyehkö tarina, jossa nussitaan peikkoa.
jotenkin kunnianhimo iski, ja päätin venyttää tarinan koko albumin mittaiseksi.
ja ainakin omasta mielestäni juonen kehittelemisen aloittaminen vasta ensimmäisten sivujen piirtämisen jälkeen valitettavasti näkyy. olin piirtänyt tarinan jo varsin pitkälle, ennenkuin se mitä lopussa tapahtuu ja mihin kaikki päättyy selvisi itsellenikään. moni puhekupla on kärsinyt varsin radikaaleja muutoksia juonen käänteiden vaihdellessa.
itseasiassa olen todella yllättynyt "metsänpeikkojen" saamasta positiivisesta palautteesta, sillä itse tekijänä olen luonnollisestikin aivan liian selvillä albumin puutteista. monia asioita osaisi tehdä nyt paremmin, mutta pyrin korjaamaan asiat seuraavaan luomukseen. itseasiassa negatiivinen ja rakentava kritiikki ovat aina itsensä kehittämisen kannalta hedelmällisempiä kuin yleetön hehkutus ja "ihan kiva" kommentit.
tällähetkellä on työn alla eroottisista sarjakuvanovelleista koostuva albumi, jossa haluan kokeilla erilaisia tekniikoita ja piirustustyylejä. ja sitäpaitsi eroottisissa novelleissa on se lyömätön etu, ettei juoneen tarvi turhia panostaa.