Kirjoittaja Aihe: Neiti Etsivää mangana  (Luettu 12102 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

• Valvoja
Vs: Neiti Etsivää mangana
« Vastaus #30 : 17.12.2007 klo 10:25:24 »
Kolmas osa on juuri nyt ilmestynyt. Tähän astisista paras ja kuvat ihan sietämättömän upeita! Modernia käyttösarjakuvaa neitosille.

noutsi

• Vieras
« Vastaus #31 : 20.12.2007 klo 20:41:34 »
En ole edes koskaan pitänyt koko kirjasarjasta, ja kun kaupassa satuin vilkaisemaan tätä piirrettyä versiota enpä pitänyt siitäkään.

Vilbertti

• Vieras
« Vastaus #32 : 11.03.2009 klo 19:36:37 »
Järkytyin, kun näin sitä Alepan lehtiosastolla. Se oli vain niin yllätys!

Itse en ostanut, sillä en pidä niikään Neiti Etsivästä. Kokoajan samaa juonikaavaa: Paula menee vanhan ystävänsä luokse, tapahtuu jotain, Paula alkaa selivttämään, Paula ratkaisee...

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #33 : 11.03.2009 klo 20:34:23 »
Järkytyin, kun näin sitä Alepan lehtiosastolla. Se oli vain niin yllätys!

Itse en ostanut, sillä en pidä niikään Neiti Etsivästä. Kokoajan samaa juonikaavaa: Paula menee vanhan ystävänsä luokse, tapahtuu jotain, Paula alkaa selivttämään, Paula ratkaisee...

Onko tullut uusi numero? Luulin, että sarja loppui suomeksi. Noloa, mutta ostin yhden osan englanniksikin, tosin kirja-alesta eurolla tai parilla.

Vilbertti

• Vieras
« Vastaus #34 : 14.03.2009 klo 10:27:02 »
Onko tullut uusi numero? Luulin, että sarja loppui suomeksi. Noloa, mutta ostin yhden osan englanniksikin, tosin kirja-alesta eurolla tai parilla.

Olen siis lukenut Neiti Etsivää kirjana. Siitä tuo juonikaava.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #35 : 15.03.2009 klo 17:39:31 »
Olen siis lukenut Neiti Etsivää kirjana. Siitä tuo juonikaava.

Kieltämättä olisi aika yllättävää, jos Nancy eli Paula ei ratkaisisikaan juttua!

Perinteiset dekkarit, niin neiti Etsivä kuin muutkin, perustuvat, öö, perinteiselle kaavalle. Rosvot ja murhamiehet kiinni!