Kirjoittaja Aihe: Uusin Tex Willer *aihe spoilaa aina kulloinkin uusinta Willeriä*  (Luettu 728302 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Wladislaw

• Jäsen
Vs: Uusin Willeri *aihe spoilaa aina kulloinkin uusinta Willeriä*
« Vastaus #255 : 30.07.2008 klo 21:44:16 »
Varjokuvia tai muuten tahriintunutta mustetta riitti minunkin kappaleessani. Muistaisikohan huomenna pirauttaa tilaajapalveluun ja kysyä, saako tällaisesta uuden lehden vai pitääkö mennä kaupasta itse valkkaamaan paras...

Wade

• Jäsen
« Vastaus #256 : 31.07.2008 klo 00:04:33 »
Varjokuvia tai muuten tahriintunutta mustetta riitti minunkin kappaleessani. Muistaisikohan huomenna pirauttaa tilaajapalveluun ja kysyä, saako tällaisesta uuden lehden vai pitääkö mennä kaupasta itse valkkaamaan paras...
Kaupasta ei löytynyt parempaa.

Itse tarinasta: loistava vedos. Ensimmäinen oikeasti hyvä tarina sitten ysärin! Ticci mahtavassa kunnossa, tarinassa on ideaa!
Wade Koivurinne

öpilöti

• Jäsen
« Vastaus #257 : 31.07.2008 klo 05:10:28 »
Ongelmia haamukuvien ja tahriintumisen suhteen myös minun kappaleessa. Taitaa olla on uuden formaatin ajan selkeästi pahin tapaus tässä mielessä. Harmittää kyllä vietävästi, sillä itse painon terävyys on hyvää luokkaa. Nyt pitäisi Askon marssia Texin tyyliin West Pointiin ja "kehottaa" heitä parantamaan tapansa vaikkapa leukahieronnalla...

Wladislaw

• Jäsen
« Vastaus #258 : 01.08.2008 klo 11:14:53 »
Soittelin tilaajapalveluun ja ovat kuulemma saaneet lukuisia soittoja tästä numerosta, koko painos on samanlainen. Lupasivat silti katsoa varastokappaleista niin siistin kuin mahdollista ja lähettää tilalle.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #259 : 01.08.2008 klo 22:08:22 »
Siistejä ei löydy. Neljässä kaupassa olen selannut uusimmat Texit ja kaikki ovat identtistä sotkua. Kyllä ketuttaa. Ja pitikin vielä sattua justiin tähän tarinaan, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Mielestäni Tein painojäljen pitäisi olla heikoimmillaan hyvää. Nyt se on parhaimmillaan tyydyttävää ja heikoimmillaan huonoa.

Sitten itse asiaan. Tarina vaikuttaa mahtavalta, vaan onko tosiaankin ehkä hiukan liian korrekti ja ylistävä buffalo soldiersin suhteen...? Ja hallelujaa, Ticcin kuvitus on juuri niin hienoa kuin toivoin. Tertsin mainitsemaa laiskuutta en juurikaan havaitse toisin kuin miehen parissa aiemmassa työssä. Onkohan mies inspiroitunut saatuaan erityisen hyvän tarinan kuvitettavakseen...
"Tex-tieteen yli-morisco"

makke

• Jäsen
« Vastaus #260 : 02.08.2008 klo 21:00:34 »
Pitkästä aikaa täälläkin. Juu samallain oli söhryä omassa Texissäkin. Vähän harmittaa, mutta onnksi sitä ei ollut kuin ekoilla sivuilla. Skannasin töhry viivoista kuvan. Oliko teillä samallaisia?

Edit: Löytyi mustetöhryjä muualtakin kun katsoin tarkemmin.

« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 klo 21:30:39 kirjoittanut mattu36 »

Herman

• Vieras
« Vastaus #261 : 04.08.2008 klo 16:55:38 »
Todella mahtavan tuntuinen tarina ja Ticcin taide myös. Itsekin olen odottanut tätä tarinaa piiitkääään.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #262 : 07.08.2008 klo 09:09:04 »
Varsin erikoinen kansi tuossa Texin juhlajulkaisussa:

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #263 : 07.08.2008 klo 11:01:17 »
Saanko sanoa suoraan? Tuo kansi ei ole kaikkein onnistunein, todella outo "kiiltokuvamainen" kansi, varsinkin kun vertaa kustantajan sivustolla löytyviin muihin Tex-kansikuviin.

Mutta sisältöhän se tärkein on.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #264 : 07.08.2008 klo 11:04:06 »
Texin kasvot muistuttavat sitä yhtä länkkäreissä usein näytellyttä jenkkifilmitähteä (yleensä roiston roolissa) - nimeä en saa nyt mieleen. Taitaa olla kuva jostain valokuvasta maalattu.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #265 : 07.08.2008 klo 11:17:48 »
Minä taas luulen, että kannessa on tavoiteltu texin alkuaikojen, 50-luvun henkeä, ja onnistuttukin siinä. Kaiken kruunaa tietenkin nuo 'tiskihanskat', joita ei ole enää vuosikymmeniin näkynyt, Texin käsissä. Tarinahan muutenkin sijoittuu siihen aikaan, jolloin Tex oli ns. julkisuudelta piilossa reservaatissa oman Lilythinsä kanssa. Kansi on mielestäni komea, mutta ei vanhanaikaisena kovin myyvä.

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #266 : 07.08.2008 klo 11:33:21 »
Texin kasvot muistuttavat sitä yhtä länkkäreissä usein näytellyttä jenkkifilmitähteä (yleensä roiston roolissa) - nimeä en saa nyt mieleen. Taitaa olla kuva jostain valokuvasta maalattu.

Jack Palance?

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #267 : 07.08.2008 klo 11:36:06 »
Minulle ainakin tulee mieleen Henry Fonda, ei aina roiston osassa mutta ehkä mieleenpainuvin konnarooli Huuliharppukostajassa. Oliko Fonda Lurkerillakin mielessä?
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Wade

• Jäsen
« Vastaus #268 : 07.08.2008 klo 11:36:32 »
Minun mielestäni taas tyylikäs. Jannen sanojen mukaan nostalgista alkuaikaa! Hiano!
Wade Koivurinne

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #269 : 07.08.2008 klo 11:42:48 »
Palance oli aika lähellä, mutta tällä mielessäni kummittelevalla näyttelijällä on vielä vinommat silmät ja korkeammat poskipäät.