Kirjoittaja Aihe: TV-vinkkejä sarjakuva- ja animaatioaiheista  (Luettu 251714 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Re: Eilen TV:ssä
« Vastaus #75 : 06.09.2005 klo 00:59:55 »
X-Men: Evolution piirrossarja alkoi sunnuntaina, meinasi mennä ihan ohi kun ei ollut missään mainittu. Mahtoikohan kaikki fanit täälläkään ehtiä mukaan. Evolutioniossa eletään hiukan vaihtoehtoisessa mutanttikoulussa, osa väestä on ihan teinejä, osa kuten Wolverine ja Storm taas opettajina. Vaikutti aika laadukkaalta, verrattuna edelliseen X-Men piirrettyyn, joka jäi ihan suosiolla katsomatta.

Sarjaa on yhteensä 52 jaksoa, neljä tuotantokautta.

Tuli katsottua. Itse kyllä pidin enemmän siitä vanhasta sarjasta (en ole kuin pari jaksoa nähnyt).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Hanna

• Jäsen
Re: Tänään TV:ssä
« Vastaus #76 : 06.09.2005 klo 10:06:47 »
Pitkäaikainen päiväuneni toteutuu viimeinkin:

V - Visitors, mtv3 klo 23.35

Olen nähnyt V:n ekan (ja edellisen) kerran silloin aikoinaan 80-luvulla ja siitä lähtien se on kaihertanut jossakin tuolla takaraivossa. Viime kesänä se olisi tullut Subilta, mutta kun meillä ei sitä näy... No, nyt sitten viimeinkin _pitkä_ odotus palkitaan 8]
Klik klik --> Sarjisblogini

litiumtomu

• Jäsen
  • "Ettehän te osaa piirtää" -Wagner (HS 24.2.2005)
« Vastaus #77 : 06.09.2005 klo 10:34:23 »
Aloittavat tuon V:n uusimisen sitten suoraan sarjan toisesta tuotantokaudesta  >:(
Läänintaiteilijasika menettää kohta uskonsa.

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #78 : 06.09.2005 klo 14:00:18 »
Aloittavat tuon V:n uusimisen sitten suoraan sarjan toisesta tuotantokaudesta  >:(

Mutta itse asiassa kyseessä on sarjan 1. tuotantokausi (ja ainoa). Kaksi (huom) aikaisempaa oli tarkoitettukin minisarjoiksi.

Siis mikä sieltä nyt oikein on tänä iltana tulossa? Se 80-luvulla näytetty minisarja, joka alkoi alieneiden maahan saapumisesta ja hyvän tahdon vakuutteluista?

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
« Vastaus #79 : 06.09.2005 klo 14:04:53 »
Loistokamaa. Sen jälkeen Etelä- ja Väliamerikasta odotti tulevan enemmänkin hyviä leffoja, mutta Ja äitiäs kans ei kyllä vakuuttanut. Mut jos Rakkaus Hauvoista tykkää niin City of God on aikalailla samaa sarjaa.

Äitiäs kans on just jumalainen. Ehkä mulla on siinä enemmän samastuttavaa kun sulla  8] tosin myös järki päästä livahtaa kun Gael Garcia Bernal valkokankaalla vilahtaa.

Tänään tv:ssä: MULLAN ALLA!

Ois huijausta kattoo niitä netistä, niitä kuuluu saada just tälleen kituutellen, tunti viikossa, ainoo sarja jota katon. Ei täydellinen, tietenkään, mutta silti.
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #80 : 06.09.2005 klo 14:58:21 »
Siis mikä sieltä nyt oikein on tänä iltana tulossa? Se 80-luvulla näytetty minisarja, joka alkoi alieneiden maahan saapumisesta ja hyvän tahdon vakuutteluista?

Ei, vaan sen (tai oikeammin siis kahden ensimmäisen minisarjan) jatkoksi tehty 25-osainen TV-sarja, jota ei näytetty Suomessa 80-luvulla. Sarjan alkaessa vierailijat on ajettu pois Maasta.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #81 : 06.09.2005 klo 15:06:38 »
Se siitä V:stä sitten jälleen kerran... :-\

X-men

• Jäsen
« Vastaus #82 : 06.09.2005 klo 16:37:41 »
Se siitä V:stä sitten jälleen kerran... :-\

Luultavasti. Itse olen nähnyt V:tä (minisarjaa) vain muutaman jakson joten olisi kiinnostanut nähdä se kokonaisuudessaan.

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
« Vastaus #83 : 06.09.2005 klo 19:45:09 »
Jiihaa! Teema lähettää uusintana wanhan kunnon Hiidenvirta tv-sarjan. Saa nähdä vieläkö sarja pelottaa yhtä paljon kuin silloin ekalla kerralla:
http://www.yle.fi/teema/hiidenvirta.shtml
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #84 : 06.09.2005 klo 20:05:47 »
Hohoo... Tänään ei Teemaltakaan taida tulla mitään YLEläisten ulosmarssin vuoksi. Vain mainosrahoitteiset kanavat toimivat tänään (6.9.05).  :-\
"Yleisradion ohjelmatoiminta keskeytyy kello 14-24 väliseksi ajaksi YLEn henkilöstön ulosmarssin vuoksi. Ohjelmatoiminta on keskeytyksissä tämän ajan." www.yle.fi

Timo

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
« Vastaus #85 : 06.09.2005 klo 20:07:30 »
Hohoo... Tänään ei Teemaltakaan taida tulla mitään YLEläisten ulosmarssin vuoksi.
Timo
Hiidenvirran ensimmäinen jakso tulee vasta 19.9., joten ei hätää Timo  ;)
« Viimeksi muokattu: 06.09.2005 klo 20:09:41 kirjoittanut Riekko »
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

FreakyMike

• Taideseppä
  • Jäsen
  • weird bastard
« Vastaus #86 : 06.09.2005 klo 20:48:29 »
Huomenna tulee ihan mielenkiintoinen dokkari. http://telkku.com/tiedot?oid=348412

Tehtykin varmasti vähän asiallisemmin kuin Michael Mooren populistiset dokumetit.
Sarjakuvat: [ www.saunalahti.fi/~wfan/comixfreak ] - Kuvataide/esineet: [ http://astalo.deviantart.com ]

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #87 : 07.09.2005 klo 18:22:50 »
..tai pikemmin huomenna torstaina, ylen aamuteeveessä kello 8.48 pohditaan mangan viehätyksen syitä. Vieras ei ole tiedossani. Lyödäänkö Hesaria turskalla? Katso ja näe.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #88 : 07.09.2005 klo 19:20:58 »
..tai pikemmin huomenna torstaina, ylen aamuteeveessä kello 8.48 pohditaan mangan viehätyksen syitä. Vieras ei ole tiedossani. Lyödäänkö Hesaria turskalla? Katso ja näe.

Kuulostaa kiinnostavalta mutta olen unten mailla silloin. Pitäisköhän pistää videot nauhoittamaan.

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #89 : 12.09.2005 klo 18:57:52 »
Koska en itse luultavasti muista tätä enää muutaman päivän päästä, niin laitan tän ilmotuksen jo nyt.
Yle1 tulee torstaina Tintti ja Herge dokkari: Tintti ja minä
Lisää juttua dokkarista tästä osoitteesta ->
http://www.yle.fi/kulttuuritorstai/index.php/kulttuuridokumentti/