Kirjoittaja Aihe: Ken Parker ratsastaa jälleen!  (Luettu 403408 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Hannu

• Jäsen
Vs: Ken Parker ratsastaa jälleen!
« Vastaus #855 : 28.09.2012 klo 15:28:50 »
No, ehkäpä joku osaa vastata olisiko tuolla koon kasvattamisella mitään vaikutusta hintaan. 
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #856 : 28.09.2012 klo 15:38:08 »
on sillä, mutta kuten itsekin mainitsit myös muut asiat vaikuttavat; paperilaatu, painosmäärä, painopaikka jne.

haplo

• Jäsen
« Vastaus #857 : 28.09.2012 klo 16:08:23 »
Parkerin kokoluokan kasvattaminen saattaisi aiheuttaa myös napinaa siitä että totuttua kokoa mentiin ronkkimaan. Näinhän on tainnut muissa yhteyksissä käydäkin, huolimatta mahdollisista lukuelämyksen kuvallisista parannuksista. Omaan napaan ei hyllyn Parker-rivistön epäsuhtana tuntuisi, sillä olen sarjan suhteen myöhäisherännäinen ja luen näitä kirjastosta.

Mitä tulee mainittuun sekavasti etenevään junakohtaukseen uusimmassa Parkerissa, en ole sitä lukenut mutta vastaavia tuntemuksia herätti junakohtaus jossain alkupään tarinassa. Luultavasti oli neljän ekan joukossa. Onko vain teknistä taitamattomuutta vai onko ehkä haettu taistelun kaoottisuutta?

Samppa

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #858 : 05.10.2012 klo 10:04:45 »
Parkerin kokoluokan kasvattaminen saattaisi aiheuttaa myös napinaa siitä että totuttua kokoa mentiin ronkkimaan.

Minä ainakin napisen, jos nyt kokoakin mennään kesken sarjan ronkkimaan. Siinä on jo tarpeeksi sulattamista, että julkaisjärjestystä ja -taajuutta vaihdettiin kesken kaiken ja jatkoa noihin vanhempiin tarinoihin saa taas odotella ties vaikka kuinka kauan.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #859 : 13.12.2012 klo 10:09:31 »
Uusin Ken Parker oli helvetin vaikea löytää (ehjänä, kioskeista / "tavallisista" kaupoista"). Lopulta löysin Kampin Suomalaisesta Kirjakaupasta. Hyvä óli, piirrosjälki aivan mahtavaa ja tarinoissa särmää (ja, uskallanko sanoakaan, paljasta pintaa, huuuu...). Keep up the good work!

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #860 : 14.12.2012 klo 14:37:52 »
Eikös tuo "uusin" ilmestynyt jo iät ja ajat sitten? P*kele minä joka en periaatteesta Ken Parkerin lässytyksiä osta ollenkaan niin ostin jo toiseen kertaan tämän saman jutskan kun luulin että olis joku uus tullut!  >:D
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

JJalonen

• Jäsen
« Vastaus #861 : 14.12.2012 klo 17:35:42 »
Minäkin jo innostuin.

Onneksi kansi oli muistissa, joten pettyneenä jolkuttelin ulos kaupasta takaisin lumisateeseen.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #862 : 14.12.2012 klo 18:35:43 »
P*kele minä joka en periaatteesta Ken Parkerin lässytyksiä osta ollenkaan niin ostin jo toiseen kertaan tämän saman jutskan kun luulin että olis joku uus tullut!  >:D
;D ;D ;)
"Tex-tieteen yli-morisco"

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #863 : 17.12.2012 klo 09:49:42 »
Tuota, mulle se oli uusi. Aika usein kuitenkin poikkean nimenomaan kipakilla tsekkaamassa uudet lehdet eli: ei ollut sitten kovin monessa käymässäni sitä näkynyt.

My point exactly.

Mikähän Parkerin painosmäärä on?

seppo-setä

• Jäsen
« Vastaus #864 : 18.12.2012 klo 18:14:42 »
Milloinkahan se oikeasti uusi Parker ilmestyy. Maaliskuu?

Sika

• Jäsen
« Vastaus #865 : 16.02.2013 klo 20:12:39 »
Minulla ei ole vielä tuota edellistäkään Keniä, siis tuota missä on valkoinen hiljaisuus ja villi kansa tarinat. Jos joltain löytyy kaksin kappalein, niin olen valmis ostamaan...

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #866 : 17.02.2013 klo 16:58:25 »
Milloinkahan se oikeasti uusi Parker ilmestyy. Maaliskuu?

Viime vuonna tosiaan ilmestyi pokkari maaliskuussa ja syyskuussa. Puoli vuotta tulisi taas täyteen maaliskuussa.

Mikähän Parkerin painosmäärä on?

Valistunut arvaus lienee, että vähän alle puolet Texin painosmäärästä. Joskus se kuulemma oli noin puolet, mutta en usko, että viime vuosina on tapahtunut edistystä parempaan, koska Kenin ilmestymistahti on hidastunut. Niin ja Texin painosmäärä on tänä vuonna 19 000.

J.T.Chance

• Jäsen
« Vastaus #867 : 04.03.2013 klo 13:07:19 »
Egmontin kevään julkaisulistalla ei ollut mainintaa uudesta Ken Parkerista. Pitäisikö tässä nyt sitten taas huolestua syvästi? (Harha-?)näkemykseni on ollut, että Parkerit olisivat menneet hyvin kaupaksi; ainakin hävisivät nopeasti lähikauppojen lehtihyllyiltä. Olisiko jollakulla kerrottavana mitään lohdullista julkaisutietoa Parker-rintamalta?

mkivimaki

• Willeristi
  • Jäsen
  • Hari hari, Aryman!
« Vastaus #868 : 04.03.2013 klo 13:22:34 »
Egmontin kevään julkaisulistalla ei ollut mainintaa uudesta Ken Parkerista. Pitäisikö tässä nyt sitten taas huolestua syvästi? (Harha-?)näkemykseni on ollut, että Parkerit olisivat menneet hyvin kaupaksi; ainakin hävisivät nopeasti lähikauppojen lehtihyllyiltä. Olisiko jollakulla kerrottavana mitään lohdullista julkaisutietoa Parker-rintamalta?
Varmaan häviävät nopeasti hyllyiltä, kun niitä tulee kahteen kioskiin yhteensä 3 kappaletta :D
Olen ainakin itse odottanut jo jonkin aikaa pieni pelko persiissä, että Kenin ilmestyminen loppuu. Niin huono saatavuus ollut noilla jo pitkän aikaa.
Saa nähdä vieläkö ilmestyy.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #869 : 04.03.2013 klo 13:59:53 »

Missäs tämä kevään julkaisulista muuten näkyy? Tällä hetkellä Egmontin blogissa ei lue vielä edes maaliskuun julkaisuja.

Jos joku pääsee FaceBookiin Egmontin sivulle, hän voisi tsekata, onko siellä tuohon yhteen kysymykseen Parkerin ilmestymisestä vastattu kustantajan taholta. Yksi vastaus näkyy olevan, mutta en näe sitä kun ole jäsen.