Onko jollain hajua mikä painos tuo mahtaa olla:
http://www.huuto.net/kohteet/carl-barks--kokoelma/272230033 ? Itelläni tulee lähinnä mieleen, että joku on skannannut ja printannut kootut A4:selle.
Itse ostelin noita Sanomien kirjoja 90 luvun alusta 2000 luvun alkuun tosi ahkeraan. Muistan kuinka silloin haaveilin, että julkastaisiin koko Barksin tuotanto kirjoina suomeksi. Juhlasarjat oli hyvä painos, mutta sitten 2000 luvun alussa alkoi noissa kirjoissa olemaan aina ne samat suosituimmat Barks tarinat, jolloin ostointoni hiipui. Pikkuhiljaa Sanomien mainoksiakaan ei enää postiluukusta kolahdellut. Missasin sitten tuon Barksin kootut, jonka olis varmasti tilannut... Sittemmin katsellut kanssa noita käytettynä myytäviä koottuja. Kova vaan on paukku kerralla ostaa ja kaukana hakea olleet nuo myynnissä olleet.
Fantan kirjat olen tilaillut ja tulen tilaamaan. Edullinen ja laadukas sarja noista näyttäis muodostuvan. Noissa fantan kirjoissa on mulla ainakin ollut aika voimakas haju, joka kielii ainakin siitä ettei paperilaatu ole mitään parasta hapotonta paperia. Muuten olen painojälkeen yms. tosi tyytyväinen. Ehkä jää tuo sanomien kootut ostamatta hmm...