Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640839 kertaa)

0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.

VesaH

• Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1560 : 18.05.2010 klo 18:29:24 »
http://www.huuto.net/kohteet/carl-barksin-kootut/138475266

"Kirjoja ei ole luettu, uudenveroisia". Ja hinta tällä hetkellä tonni.

Kirjastoon tuli juuri kaukopalveluna osa 29, jota alan lukea tänä iltana. Jippesin uudelleenpiirtämät sarjat ovat tärkeimmät tässä kirjasarjassa, kun englanninkielinen Jippesin kootut lopahti ensimmäiseen osaan. Siksi olen tilannut kirjastosta vain osat 29 & 30.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1561 : 18.05.2010 klo 19:15:03 »
Kellä kasvoi kellä ei. Takaisin asiaan?
Onko kukaan lukenut näitä kirjoja? Vai odottavatko vain myymistään hyllyssä?  :P

Timo

Luin nää Carl Barksit siinä järjestyksessä kuin ne tuli postissa. Pitäis kai nyt lukea ne vielä numerojärjestyksessä.
Tää mun Carl Barksien kootut ei ikimaailmassa mee myyntiin. Mä jätän sen testamentissa tuleville polville.  Toivottavasti tulevat sukulaiseni ei myy niitä ikinä, vaan ne siirtyy aina isältä pojalle. Jos joku mun sukulaisistani myy tän kirjasarjan, niin lupaan tulla kummitelemaan sille. :laugh:
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1562 : 18.05.2010 klo 22:33:28 »
Testamentti on tarpeeton, ne siirtyvät aina tuleville polville.

Mulla olisi faijan 80-luvun lopulla hankkima Veikko Huovisen 10-osainen kootut teokset. Luin ne talven mittaan pois viimeinkin, kun Huovinenkin poistui. Myyn sarjan hintaan 30 euroa plus mahdolliset postikulut.

Sarja on maksanut 299 markkaa. Kovat kannet ja harmaat kansipaperit. Anttilan hintalaput.

Nyt taidettiin siirtyä ohi aiheesta. Sorry! En ole ostamassa Veikko Huovisen koottuja. Jos et ole huomannut, niin täällä puhutaan sarjakuvista...vaikka jotkut Huovisen tarinat ovatkin kuin jostain hämärän rajamailta. On mullakin odottamassa vaarilta perintönä yksi liian-monta-kirjaa-samasta-aiheesta tehty kirja-sarja. En viitsi sanoa mikä, mutta luultavasti poltan nuo kirjat kun sen aika tulee. :P

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1563 : 19.05.2010 klo 06:19:39 »
Se oli vertaus. Mun faija näet arvosti Veikko Huovista, ja niin arvostan minäkin. Pointti oli se, että jos kootuilla tienaa, perikuntasi ne myy. Et sinä niitä hautaan mukaasi saa.

Ainahan voi aivopestä jonkun sukulaisista fanaattiseksi Carl Barks-faniksi. Sitten lahjottaa kirjasarjan sille, kun alkaa tuntuu siltä, ettei ole enää paljon elinaikaa jäljellä.
Ja kyllähän hautaan saa ottaa mitä tykkää...eihän se ole kuin hauta-arkun koosta kiinni.
Se on sit eri asia tekeekö niillä mitään maan alla. ;)

Teukka

• Jäsen
« Vastaus #1564 : 19.05.2010 klo 12:29:53 »
Itsellänikään ei ole aikomus sarjaa myydä pois.
Kirjat on luettu siinä järjestyksessä kuin ne tulivat. Tokihan ne voisi jossain välissä järjestää oikeaan numerojärjestykseen ja lukea uudestaan siinä järjestyksessä.

Ainahan voi aivopestä jonkun sukulaisista fanaattiseksi Carl Barks-faniksi.

Tuon Barks- aivopesun olen jo aloittanut. Tätä nykyä luetaan iltasaduksi tyttären kanssa yksi opus Aku Ankan parhaita per ilta. Numeron 40 paikkeilla mennään tällä hetkellä.
2,5 -vuotias huutelee jo sujuvasti osuvissa tilanteissa: "Ja Joe-poika Singaporesta!"

jtynninen

• Jäsen
« Vastaus #1565 : 28.05.2010 klo 20:24:41 »
Voi tuska ja kirjan kulma. Näidenkin kanssa saa vaihtoa harrastella  >:(
http://koti.mbnet.fi/tynninen/misc/28052010061.jpg

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1566 : 28.05.2010 klo 20:39:05 »

Lycka til...

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1567 : 28.05.2010 klo 22:30:15 »

Onks toi norjalainen versio vai hurrien!

Mä tilaan norjalaista. Toivottavasti ei tule tommosta kirjaa. 2 kpl tullut ja ovat olleet hyvässä kunnossa.
Muuten onko tietoo koteloista. Tuleeko noille kirjoille semmoista kolmen kirjan koteloa, niin kuin tässä perus-sarjassa. Olishan noi kiva saada koteloon. Täytyy sit teettää itse semmoinen, jos ei muuten saa.

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1568 : 28.05.2010 klo 22:53:29 »
Onks toi norjalainen versio vai hurrien!

Mä tilaan norjalaista. Toivottavasti ei tule tommosta kirjaa. 2 kpl tullut ja ovat olleet hyvässä kunnossa.
Muuten onko tietoo koteloista. Tuleeko noille kirjoille semmoista kolmen kirjan koteloa, niin kuin tässä perus-sarjassa. Olishan noi kiva saada koteloon. Täytyy sit teettää itse semmoinen, jos ei muuten saa.

Toi on ruotsalainen, norjalainen näyttää tältä:

http://carlbarks.nxtfiles.com/Carl_Barks_Warner-seriene.php

Norjasta on tullut hyvin pakattuna ja varmaan jatkossakin...lupasivat seuraavan lähettää vähän nopsempaan kuin tämä edellinen joten ehkä jo lähiviikkoina tulee seuraava  ;D

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1569 : 28.05.2010 klo 23:03:07 »

Tuska ja epätoivo tuntuu täällä saakka. Voimia taisteluun!
"Tex-tieteen yli-morisco"

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #1570 : 28.05.2010 klo 23:50:48 »
Tosi pahalta näyttää, hitto tää CBL on kyllä kokenut kovia.
Je suis alle kuuden euron pizza!

MTT

• Jäsen
« Vastaus #1571 : 29.05.2010 klo 14:43:27 »

Olipa huono säkä, itelle tuo tuli onneksi hyväkuntoisena :( Toivottavasti saat uuden kivuttomasti.

Tietääkös joku minkä takia toiseksi viimeinen tarina (Droopy) ei ollut uudelleenväritetty vaan tuollainen "näköispainos"-laatuinen tarina.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #1572 : 03.06.2010 klo 11:00:26 »
Onneksi oma svedu-versio CBL Warner-sarjoista oli ok! Barksin jälki on komeaa!
Je suis alle kuuden euron pizza!

marko70

• Vieras
« Vastaus #1573 : 21.06.2010 klo 18:55:34 »
Toi on ruotsalainen, norjalainen näyttää tältä:

http://carlbarks.nxtfiles.com/Carl_Barks_Warner-seriene.php

Norjasta on tullut hyvin pakattuna ja varmaan jatkossakin...lupasivat seuraavan lähettää vähän nopsempaan kuin tämä edellinen joten ehkä jo lähiviikkoina tulee seuraava  ;D

Kolahti luukusta tuttavallisesti mulle,hieno kirjanen,2 vielä ja homma on hanskassa. :P
Ei valittamista kunnosta tai muustakaan,sitten vain laskua maksamaan.

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE EI YNSEILLE IHMISILLE TÄNNE KVAAKKIIN!!!  >:D

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1574 : 07.07.2010 klo 16:36:23 »
Tänään tuli Norjasta taas lähetys!
Kuka kukin on-kirja...seuraavaksi tuleekin sitten Warner-sarjikset.
Kattelin tänään Akateemisessa kirjakaupassa (Aleksi) sitä hurrien versiota Warner-sarjasta. Näytti tosi hienolta kirjalta. Maksoi jotain 99 €.
Kannattaa mennä ostaa se hyvissä ajoin...voi olla ettei niitä hirveesti tänne Suomeen ole toimitettu.