Oma henkilökohtainen veikkaus olisi että huutonetissä moinen numero menisi tuohon mkivimäen 400 ja Jannen 800 välimaastoon vai mitäpä sanoisi Eetu tähän...
Olen tehnyt periaatepäätöksen, että en kommentoi juurikaan täällä noita hintoja. Osoituksena siitä kuinka vahvasti pidän kiinni periaatteistani, niin menköön tämän toivottavasti ainoan ja viimeisen kerran

Tämähän siis oli Tex-trivia kysymys joka oli vain ja ainoastaan suunnattu minulle?
Huutonettihän on arvaamaton paikka. Koomisin tilanne tulisi, jos olisi kaksi halukasta ja rahakasta huutajaa jotka on lukeneet tuon hinnaston, pitäisivät sitä totena, eivät ymmärtäisi kuntoluokituksia ja laskisivat tuon lehden kunnoltaan pykälää paremmaksi. Alinta hintaa millä se mahdollisesti menisi on hiukan vaikea arvailla, tosin kyllähän lylykin melko pitkälle sitä huutaisi. Itse hinnoittaisin tuon noin 500 euroon +/- 100 euroa riippuen kuinka näkyviä viat on.
Kallein ykkönen minkä minä olen myynyt on 800 euroa. Se oli lukematon, tai korkeintaan raotettuna luettu. Ainut vika mikä siinä oli niin Tex nippua oli säilytetty vuosikymmeniä koskemattomana pinossa ja etukannen punaväri näkyi osittain myös sisäkannessa. Tosin jos tuo lehti tulisi nyt, niin hinnoittaisin sen korkeammalla hinnalla.