Minäkin luulen, että tuo on viallinen jotenkin. Koskaan ei ole tosiaan irronnut mustejauhetta noin paljon kuin tosta uudesta printteristä. Maahan tuojaan olin yhteydessä ja sieltä sanottiin, että pitäisi viedä huoltoon. On selvä toimintahäiriö. Ei pitäisi mustetta jäädä paperin pintaan vaan sen pitäisi kiinnittyä siihen kunnolla. Mutta ihmettelen sitä, että aivan uusi printterini pitäisi viedä huoltoon?

Mitkä ovat yleensäkkin ostajan oikeudet jos tuliterä kone pitää viedä heti huollettavaksi? Sehän tarkoittaa käytännössä ainakin sitä, että en näe printteriäni pitkään aikaan, koska huollossa varmasti jonot. Sitten kustannuksia siitä, minun täytyy viedä kone huollettavaksi. Ja sitten mahdollisesti jatkossa jos tulostin taas takkuilee tulee katkeamaton huolto-kierre.
Sain tänään eräältä henkilöltä tärkeän sähköpostin. Siinä valotettiin kuluttajan oikeuksia ja sitä, että pitää toimia nopeasti. 14 päivän sisällä pitää tuote viedä takaisin ja mahdollisuus saada rahat takaisin, jos printteri on viallinen. Mietin seuraavaksi HP:n all in one laitteen ostoa, jossa on skannaus ja kopiointi mahdollisuus tai sitten Canonin pixma sarjaa. Millainenhan tuo Canonin laite olisi. Maksoi verkkokaupassa 99 euroa ja sislätää 5 värikasettia. kolme niistä oli värillistä ja kaksi sitten mustaa. Toinen musta oli kuville ja toinen tekstille. En ymmärrä, miksi pitää olla kaksi mustaa värisäiliötä? Värit tulevat maksamaan miltei 75 euroa tai jotain tohon Canoniin. Täytyy katsella tuota HP-merkkiä, jos tulisi edullisemmaksi hankkia.