Joo mäkin huomasin tän jutun. Ovat selvästi ottanut otteita mun kirjoituksestani joko Kvaakista tai Ankkalinnan pamauksesta. Olisi nyt ollut suotavaa, että kun meikän nimen tuossa ilmoittaa, niin kysyvät luvan ensin multa.
Timo Ronkainen kyllä aikoinaan kysyi multa, että saako käyttää mun nimeäni. Sillä lailla fiksusti käyttäytyy oikea toimittaja, mutta näköjään hesarilla tuommoinen kohteliaisuus ei sitten pädekään.
Juu ei ole meikää haastateltu...ovat ihan omatoimisesti kaapanneet mun kirjoituksia lehteensä.
Kyllä mä toivoisin, että Hesari ottaisi nuo Floyd Gottfredsonin sarjakuvat uudestaan lehteensä. Parempia ne on kuin nykyiset sarjakuvat. Varsinkin siellä alusta muutamia sarjakuvia harvemmin nähnyt missään Suomen julkaisussa.
Eikä se tartte olla just Gottfredsonia, vaan onhan tuolla muitakin mestareita, joilla on ennen Suomessa julkaisemattomia sarjakuvia vielä vaikka kuinka paljon.
Esimerkiksi Lassi ja Leevi sarjakuvia enää lue ollenkaan...nuohan on uusintoja ja olen ne lukenut. Harald Hirmuisesta en tykkää ollenkaan. Kauheen pieneksi on tuo sarjakuvien määrä Hesarissa mennyt. Ennen taisi olla tuplasti enemmän.