Niin joo ja Marko, arviot kehiin, kyllä me kestetään kuin miehet!
Ahaa: "Daada" on siis Marko. Taas tiedän enemmän ympäröivästä maailmasta.
Lukisin minäkin mielelläni hyvinjäsenneltyä kritiikkiä. Kirjamessuillakin totesin, että jos Amina olisi saanut tarkistusluettavakseen alpparini ennen taittoonvientiä, hänen jälkeenpäin tekemänsä juonenparannusehdotukset olisivat auttaneet tekemään paremman teoksen vain parin kuukauden lisätöillä.
Olen silti valmis sanomaan esim. seuraavaa:
Aika hiton vahvasti saa argumentoida, ennen kuin suostun uskomaan, että minun on parempi siirtyä pysyvästi sivuun sarjakuvahommista, tai että tähänastisetkin työni olisi mieluummin saanut jättää kokonaan tekemättä. Kertokaa mulle ihan vapautuneesti, ja katsokaa, vakuutunko.
Mutta se siis vain omastani ja käsikirjoittajani puolesta. Myös muista sarjakuva-Finlandia-listan sisä- ja ulkopuolisista teoksista ja niiden hyvistä ja huonoista puolista näkisin mieluusti asiantuntijalausuntoja. En ole mitenkään onnistunut lukemaan niitä kaikkia taannoisten kiireitten keskellä.
Surullista tietysti on sekin, että tämä ketju on edelleen
ainoa keskustelu missään tästä palkinnosta, jos olen oikein ymmärtänyt. Ja tätähän lukevat vain kvaakkaajat, joilla jo
on mielipiteensä. Tuskinpa kukaan uusi tulee Kvaakiin saadakseen lisätietoa asiasta (oikaiskaa, jos puhun läpiä päähäni).