Nyyhg kun te onnistutte aina sotkemaan mun pään näillä jutuilla!
(Tai no, sekaisin se on kuitenkin jo...)
Ajattelin, että käyn nyt juttelemassa tuon kyseisen verotoimiston kanssa että mitä hän asiasta tuumaa... Toi starttiraha on kyllä sellainen, mikä olisi hyvä saada. Pitää kysellä enemmän siitä, millon sen saa...
Onko teillä siis muita vaihtoehtoja kuin toiminimi? Toi osuuskunta on aika kallista lystiä ainakin aloittaa (muistaakseni). Kävin joskus kysymässä ihan informaatiota tuosta freelancer verokortista verotoimistosta, ja mut naurettiin sieltä pihalle...
Mä jotenkin ajattelin että se olis kaikista yksinkertaisinta tuolla toiminimi-tilitoimisto systeemillä, mä vaan haluaisin sellaisen rutiinin veroasioihin ja laskutukseen, niin että vois OIKEESTI keskittyä vain tekemiseen. Tuntuu nyt että kaikki aika mitä vois käyttää oman osaamisen kehittämiseen menee pähkäillessä jotain tälläisiä asioita...
Niin, ja ottakaa oikeesti huomioon, että mä oon normaalia tyhmempi näissä asioissa. Ikinä mitään tajunnu verotuksesta tai alvista tai mistään, eikä oo kauheesti kiinnostanutkaan... Eikä kiinnostais nytkään jos ei olis pakko...