Kirjoittaja Aihe: Perintö: sarjakuvat  (Luettu 8559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Re: Perintö: sarjakuvat
« Vastaus #15 : 07.11.2008 klo 15:12:38 »
Minun kaikki omaisuuteni pannaan samaan kuoppaan.

Teen samoin. Siitä tulee minun tapauksessani helkkarinmoinen kuoppa. Vaadin vielä testamentissa että hautakiveeni tintin Haddockmaiseen sävyyn "Turskatteen merisiat, painukaahan #&%#*¤ siitä mun kuopalta pyörimästä!!!"  :D
« Viimeksi muokattu: 08.11.2008 klo 18:05:46 kirjoittanut Brandon Lee »
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

wentaway

• Jäsen
Vs: Perintö: sarjakuvat
« Vastaus #16 : 09.11.2008 klo 10:24:51 »
Minulla taasen on kolme lasta ja yksi niistä saa sarjakuvat, yksi vanhat keräilylelut ja yksi uudet keräilylelut ja patsaat. Tai sitten tapelkoot keskenään, hittoako minä enään välitän.

marko70

• Vieras
« Vastaus #17 : 09.11.2008 klo 12:19:52 »
Minulla taasen on kolme lasta ja yksi niistä saa sarjakuvat, yksi vanhat keräilylelut ja yksi uudet keräilylelut ja patsaat. Tai sitten tapelkoot keskenään, hittoako minä enään välitän.
Mulla jokaiselle omat niinkun noita Rosan kansia 3 kpl "kun ton avatarkannen ostan" tapelkoon sit aikanaan patsaita on 3 pronssisii 5  =) halvempia ostin 3kpl nahkakirjoja 3 sarjaa tietty se Sammon salaisuus puuttuu koottuja 3 settii,ja muutromut päälle on noilla saanut paremmin voittoa kun säästöillä kun on myynyt.  :=)

ELI SAMMON SALAISUUS EDELLEEN OSTOSSA JOS JOLLAI ON.  ;)

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #18 : 10.11.2008 klo 20:32:44 »
hitto, ei siitä ole kuin kuukaus kun roudasin sammon tuonne *piip* nimiseen (ainoa divari jota en paljasta) divariin.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

marko70

• Vieras
« Vastaus #19 : 11.11.2008 klo 09:20:03 »
hitto, ei siitä ole kuin kuukaus kun roudasin sammon tuonne *piip* nimiseen (ainoa divari jota en paljasta) divariin.
Nahkakantinen versio epäilen.  :=)

Q=<>

sarjiskeräilijä

• Jäsen
  • Sarjakuvat ovat minulle intohimo.
« Vastaus #20 : 21.11.2008 klo 20:20:08 »
Tätä asiaa minun ei tarvitse miettiä vielä pitkään aikaan, jos ei auto aja päältä...
Joko annan ne jollekin suvussani joka on kiinnostunut tai... en tiedä.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #21 : 22.11.2008 klo 16:10:51 »
Toisaalta voisin vaan tuikata koko roskan tuleen selvittääkseni vihdoin kuinka korkeat liekit se saisi aikaseksi. Tai veljeni ehdotuksena tunkea ne silppuriin ja katsoa kuinka iso kasa silppua syntyisi.

Toki on myös päiviä jolloin minulla ei ole aavistustakaan millä ruokin jänikseni...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #22 : 22.11.2008 klo 20:16:43 »
Mitään ei kukaan täältä mukaansa saa... tämä tuli mieleen, kun taannoin kuulin tarinan kaveristani, joka oli Salon Fida-lähetyskirpputorilla vahingossa tehnyt havainnon, että varaston puolelle oli kannettu laatikkokaupalla (lähinnä) englanninkielisiä scifi-kirjoja ja pokkareita. Aluksi henkilökunta ei halunnut edes päästää katsomaan lootia lähempää, "ei myö olla vielä hinnoteltu niittä", mutta lopulta kaverini sai tahtonsa läpi, ja osti 40snt kappalehintaan oivan läjän 1950-1960 -luvun tieteisfiktiota.
Koska kirjojen perushinta on kyseisellä kirpparilla juuri tuo 40snt, väite "ei olla vielä hinnoteltu" hämmensi hetken - kunnes sitten selvisi, että "hinnoittelun" yhteydessä 'epäkristilliseksi' katsottu materiaali raakataan pois ja hävitetään. Kyllä, näin toimii lähetyskirpputorin väki vielä a.d. 2008, tai mitä vuotta Salossa sitten eletäänkään...
Myöhemmin selvisi, että kyse oli erään helsinkiläisen keräilijän kokoelmista, miten sitten lienevätkään päätyneet Saloon. Sarjakuvia ei ollut joukossa, ne oli varmaan rienaavuutensa vuoksi poltettu jo aiemmin.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #23 : 22.11.2008 klo 20:24:32 »
Sarjakuvia ei ollut joukossa, ne oli varmaan rienaavuutensa vuoksi poltettu jo aiemmin.

Varmana jos oli Aaveajajaa ja/tai Helvetin Poikaa joukossa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #24 : 22.11.2008 klo 23:15:39 »
Älytöntä idiotismia. He lyövät minua raamatulla, minä lyön heitä yli 200 hämis lehdelläni. :D