Author Topic: Tammikuun haaste  (Read 9374 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Japko

• Guest
Re: Tammikuun haaste
« Reply #30 on: 04.02.2007 klo 22:33:40 »
Ei perhana mä unohdin tämän aivan täysin. Sen siitä saa kun menee ja ostaa kitaran... Ei mulla vieläkään mitään palkintoa ole.

And the winner is... SIKA. Onneksi olkoon! Yksityisviestillä vaan tarvittavat tiedot minulle. Koska palkintoa minulla ei ole hankittuna niin sellaista saa ehdottaa viestin yhteydessä.

Sika

• Jäsen
« Reply #31 on: 05.02.2007 klo 17:16:20 »
Kiitos kiitos tästä arvotusta kunniasta  ;D
Nolottaa vielä, etten saanut edes tehtyä loppuun tuota aloittamaani sarjakuvaa.
En nyt aloita heti uutta haastetta, koska suurinosa on varmaan huomannut, että täällä kvaakissa alkaa "kupla skaba", joten jos tarvitsee, joskus aloittaa uusi haaste niin olen valmiina..ehkä...

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #32 on: 05.02.2007 klo 17:27:53 »
En nyt aloita heti uutta haastetta, koska suurinosa on varmaan huomannut, että täällä kvaakissa alkaa "kupla skaba", joten jos tarvitsee, joskus aloittaa uusi haaste niin olen valmiina..ehkä...
Uuden haasteen voisi pistää ton Kuplan alkukarsintojen perään. Eli huhtikuulle.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Holle

• Jäsen
« Reply #33 on: 05.02.2007 klo 23:13:20 »
Ezulin sarja on vielä kommentoimatta:
Hieno selkosarjakuva. Voisin kuvitella tekijän erikoisalaksi ikonien ja logojen muovaamisen. Myös lukutaidottomille tarkoitetut opetussarjat varmaan luontuisivat. Mielessäni näen esim. junan seinällä opastesarjan siltä varalta jos vaunut suistuvat piraijoita kuhisevaan järveen.
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Wade

• Jäsen
« Reply #34 on: 06.02.2007 klo 15:14:27 »
Ezulin sarja on vielä kommentoimatta:
Hieno selkosarjakuva. Voisin kuvitella tekijän erikoisalaksi ikonien ja logojen muovaamisen. Myös lukutaidottomille tarkoitetut opetussarjat varmaan luontuisivat. Mielessäni näen esim. junan seinällä opastesarjan siltä varalta jos vaunut suistuvat piraijoita kuhisevaan järveen.
Erikoisalana ikonien ja logojen muovaamiseen? Kyllä, Kuplan logokin on tämän Ezulin käsialaa
Wade Koivurinne

Tuukka Saturi

• Sosiaalilehmä
  • Jäsen
  • "That's a fact Jack!"
« Reply #35 on: 09.02.2007 klo 11:14:48 »
Pirhana, jäi tämä haaste väliin kiireiden takia, vaikka sarjis pääsi puoleen väliin. :( Nooh, joskopa sen teen silti valmiiksi vielä ja koitan keretä Helmikuun haasteeseen.

Liisus

• Jäsen
« Reply #36 on: 15.02.2007 klo 15:51:14 »
mä kommentoin vielä vähän myöhässä niitä joita en ehtiny vielä
pää on tosin vähän tyhjänä, ei vaihteeksi kauheesti järkevää sanottavaa

kimmo: mä tykkään siitä, että nää on niin lähestyttäviä. myös tykkään sun piirrostyylistä taustoissa, huonekaluissa ym. Ihmisissä ehkä vois olla enemmän persoonallisia piirteitä, nyt on aika tollasia perusliisoja ja -jaakkoja. vaikka ehkäpä se on tarkotuskin. ja toisaalta ihan toimiva kyllä.

tässä toisessa mulla jäi tekstin ja kuvien suhde vähän liian hämäräksi.

mari: tää on nätti ja kepeä. joskus se on tollasta ku kuuntelee musaa.

phil:   en tajunnu juttua ku en varmaan liiku oikeissa piireissä. paitsi jos vitsi oli siinä et se äijä puhu lystikästä murretta. ihan kivoja pintoja. ja bileet näyttää hyviltä.

holle: tää on taas ihan sairaan hauska. vitsi mä hajoilen näille sun jutuille. oli pakko hakee vielä kirjastostakin vähän lisämatskuu.

ezuli: näistä on jotenkin vaikee sanoo mitään. hyvältä tää musta tuntuu, mut myös siltä etten kaikkea ymmärrä. toi poliisiauto näyttää tosiaan matkalaukulta. mutta muuten jotenkin kiva. olipa aivotonta kommenttia multa.

tuli ehkä vähän hoono soomi taas, pahoittelen.
ja kiitos kaikille kovasti kommenteista! oli kiva lueskella.
joku kysyi lennänkö paljon. joo lennän vähän liikaakin, ja siks ei päässä ollu tohon aikaan paljoo muuta ku aivotonta lentokenttähuumoria :)

ezuli

• Guest
« Reply #37 on: 03.05.2007 klo 12:39:18 »
Uuden haasteen voisi pistää ton Kuplan alkukarsintojen perään. Eli huhtikuulle.
Mites olisi näin toukokuulle? Päästäisiin me 'luuseritkin' tekemään jotain. Samaa aihetta ei viitsi pitää kuin Kuplassa, ettei ala ketään harmittamaan.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #38 on: 04.05.2007 klo 11:02:27 »
Joo, sehän oli tarkoituskin. Eli Sikako tämän voitti? Sieltä vaan sitten aloittamaan uutta haastetta.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva