Kirjoittaja Aihe: Naiskauneutta?  (Luettu 161007 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: Naiskauneutta?
« Vastaus #255 : 01.08.2013 klo 21:31:55 »
Kuvan nimi vaan on väärin: Angela, alunperin Spawnista nykyisin Marvelilla kiitos oikeusjutun ja Gaimanin.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #256 : 02.08.2013 klo 16:10:58 »
Voisikos joku muuten selventää minulle, että miten ihmeessä Gaiman + Angela + oikeusjuttu = Angela on nyt Marvelin? Kyllä olen lukenut Age of Ultronin, mutta en nyt ihan käsitä että missä vaiheessa tämä tapahtu ja miten?

Ja mitä ihmettä Marvel edes tekee tuolla? Mitä Spawnille on tapahtunut 200. numeron jälkeen?
« Viimeksi muokattu: 02.08.2013 klo 16:12:50 kirjoittanut M. B. Rudyard Greysma »
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #257 : 02.08.2013 klo 16:34:33 »
Voisikos joku muuten selventää minulle, että miten ihmeessä Gaiman + Angela + oikeusjuttu = Angela on nyt Marvelin? Kyllä olen lukenut Age of Ultronin, mutta en nyt ihan käsitä että missä vaiheessa tämä tapahtu ja miten?

Ja mitä ihmettä Marvel edes tekee tuolla? Mitä Spawnille on tapahtunut 200. numeron jälkeen?

Vastauksia on netti pullollaan, mutta esim. tuolta avautunee tietoa molempiin kysymyksiisi:

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=45934
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #258 : 02.08.2013 klo 17:32:22 »
Kuvan nimi vaan on väärin: Angela, alunperin Spawnista nykyisin Marvelilla kiitos oikeusjutun ja Gaimanin.

Niinpä tietenkin. On kyllä Angelakin hiukan muuttunut sitten Spawnin päivien.

Hieno hahmo, muuten, eikä mitään ongelmaa lillua avaruudessa, kas kun enkeli ja kaikkea.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #259 : 02.08.2013 klo 20:21:46 »
Hieno hahmo, muuten, eikä mitään ongelmaa lillua avaruudessa, kas kun enkeli ja kaikkea.

Eikä (yrittää) vetää Gamorraa turpaan.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

hainimo

• Jäsen
« Vastaus #260 : 20.08.2013 klo 17:37:48 »
Onko tässä joku sääntö, että ei mangahahmoja? Mielestäni Shirow:lla tosi kauniita naishahmoja, siis muutenkin kuin upeakroppaisia. Tuli mieleen kun tuolla muuallakin oli Shirow:sta puhetta.

Hitomi

Deunan

Joku :) taisi olla Ghost in the Shell:stä. Aika realistinen ollakseen "mangamaalaus"

« Viimeksi muokattu: 20.08.2013 klo 17:49:34 kirjoittanut hainimo »

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #261 : 20.08.2013 klo 18:22:38 »
Ei mangaa ole mitenkään rajattu ulos naiskauneuden piiristä.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #262 : 20.08.2013 klo 20:38:44 »
Mielestäni Shirow:lla tosi kauniita naishahmoja, siis muutenkin kuin upeakroppaisia.
No nyt kun sanoit niin tissiketju tulee Shirowista ekana mieleen.  ;) Siis ihan positiivisessa mielessä, että sinne NIITÄ esille.

Mangahan nyt on muutenkin väärällään kauniita, herkkiä ja joidenkin mielestä jopa sakkolihan näköistä vipeltäjää. Toiset taas ei tykkää ollenkaan siitä kun kawaii-kulttuuri on kuitenkin usein niin päälleliimattua siinä. Itse en edes pysty nimeämään että olisko se ihanin nainen mangan puolelta sitten kenen tekemä tai mille kohderyhmälle suunnatusta sarjasta.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #263 : 20.08.2013 klo 23:09:14 »
Itse en kyllä mangaa tai muitakaan aasialaisia sarjakuvia valitettavasti harrasta... suurimpana poikkeuksena Akira, mitä olen fanittanut pikkuisesta lähtien. Siinä ei kyllä varsinaisesti naiskauneudella herkutella, vaikka loistavaa sarjakuvaa onkin.

J Lehto

• Ulvova molopää
  • Jäsen
« Vastaus #264 : 21.08.2013 klo 01:26:17 »
Jaa että mangaa + naiskauneutta? Ei tarvinne mennä merta edemmäksi kalaan:

Elikkä Rumiko Takahashin Lum-chan.

Tämän lajin ässä. Tai siis herttakuningatar. Joka tapauksessa numero Uno.

Anmari showashowa shinaide etc.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #265 : 21.08.2013 klo 01:48:45 »
Lum on ihqu.
Huomattavasti kiinnostavampi sekä persoonansa että ulkonäkönsä puolesta kuin kilpailijansa.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

haplo

• Jäsen
« Vastaus #266 : 21.08.2013 klo 09:45:32 »
Lum on kyllä hyvä esimerkki mangan kauniista naishahmosta. Eikä sarjakaan ole huono. Miksi ihmeessä myin Urusei Yatsurani pois aikanaan?

Itselle tuli ensimmäisenä mieleen Galaxy Express 999:n Maetel kun mangan naishahmoista puhutaan. Toinen on sitten Black Lagoonin Revy.

hainimo

• Jäsen
« Vastaus #267 : 21.08.2013 klo 14:09:24 »
Kyllä Shirow:n naishahmoissa on paljon muutakin, vaikka aina muistetaankin vaan ne tissit... etenkin juuri Appleseedin hahmot tuntuvat ihan oikeilta/realistisilta persoonallisuuksilta ongelmineen. Ei Urusei Yatsurassakaan mitään vikaa ole ;)

Toinen piirtäjä, joka tekee mangaksi harvinaisen realistisia (ja kauniita) naishahmoja on Sanctuaryn ja Crying Freemanin tekijä.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #268 : 28.08.2013 klo 03:39:59 »
Lum on kyllä hyvä esimerkki mangan kauniista naishahmosta. Eikä sarjakaan ole huono. Miksi ihmeessä myin Urusei Yatsurani pois aikanaan?

Minua taas kiinnostaa tietää, että miksi et myynyt minulle?!?!  ;)

Ja mistä ihmeestä noita voisi koota? En valittaisi yhtään sarjakuvista, mutaa en myöskään animaatiosta hyllyssäni. Kaverilla joskus noita katsonut...

haplo

• Jäsen
« Vastaus #269 : 28.08.2013 klo 10:15:32 »
Eipä noita oikein mistään saa ainakaan sarjakuvana. Ebaystä jotain, mutta kokonaan sarjaa ei ole edes englanniksi käännetty. Se taisikin olla syynä sille, etten noita hyllyyni jättänyt. Tympäisi kun ei saanut koko sarjaa. Olisi mahtavaa nähdä noita lehtipisteissä suomeksi julkaistavana... Mieluummin Urusei Yatsuraa Rumiko Takahashilta kuin kulunutta ja tympeää Rinneä.

Ja kun täällä Masamune Shirow'sta puhuttiin, niin vastaan tuli muuten uutinen viidennen Intron Depotin julkaisusta Dark Horsen toimesta. Siitä vaan taas etsimään naiskauneutta ensi helmikuussa.