Kirjoittaja Aihe: Liisa ja maljakon mysteeri  (Luettu 4059 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pertti jarla

• Jäsen
Liisa ja maljakon mysteeri
« : 26.09.2006 klo 14:50:08 »
Minä suosittelee. Kuten toisaalla totesin, tinkimättömässä ja rikkumattomassa streittiydessään varsin friikki teos. Toimi vielä selvinpäinkin luettunakin.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1 : 26.09.2006 klo 16:02:17 »
Jep, oikein erinomainen oli! Kauniisti piirretty ja hahmojen korrekti replikointi oli tosiaan huisia suomifilmilaatua.  ;D

Timo

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.09.2006 klo 18:43:53 »
Yeah, kiitos palautteesta. Kaikenlainen palaute on muutenkin erittäin tervetullutta, sekä ihastunut että vihastunut... Uusi Liisa -stoori muhii jo pääkopassa.

JanneT

• Jäsen
Re: Liisa ja maljakon mysteeri
« Vastaus #3 : 28.09.2006 klo 10:02:59 »
Tuotahan taisi olla enemmänkin näytillä Verikoirien kotisivuilla?

Edit: Metakeskustelua dellattu - Reima
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 klo 19:25:21 kirjoittanut Reima Mäkinen »
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #4 : 29.09.2006 klo 11:25:24 »
Tuotahan taisi olla enemmänkin näytillä Verikoirien kotisivuilla?

Edit: Metakeskustelua dellattu - Reima

Metakeskustelua? Ja dellattu, miksi?

Jannelle: Joo, olihan sitä tuolla Hollen sivuilla muutama strippi enemmän näytillä ja mun kotisivuilla taitaapi olla jopa 6 stripin mittainen otos luetteavissa.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #5 : 29.09.2006 klo 11:39:32 »
Ostin Maljakon festareilta ja hieman selailinkin sitä. Mutta nyt se on kadonnut jonnekin!!!

Piirrokset olivat mukavan huoliteltuja ja kansi oli komea. Hyvällä tavalla semmoinen Liuska-Texin oloinen, siis kansi.
Pyssyt näyttivät hieman epärealistisilta.
Mutta Liisan jatko-osia odotellaan...

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #6 : 29.09.2006 klo 22:46:46 »
Tertsille tämän ostin festareilla, mutta mä en ollut ollenkaan ajantasalla muuten viime viikonloppuna. Festareilta lähti mukaan vaan väkipakolla ostatetut ja käteen tökätyt.
Siispä mulle saa diilata ens torstaina Liisaa ja kaikkea muuta mitä ei ehtinyt/jaksanut/ollut varaa ostaa.
Mitä nyt ehdin selata lehteä niin tarina vaikutti kivalta. Tuntui melkeinpä siltä, että Sihvonen tekee "naissarjakuvaa"  ;D

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #7 : 30.09.2006 klo 21:40:41 »
"Lehti" oli todellakin kuin jäänne vanhoilta hyviltä ajoilta, vain liian hyvä kuntoinen ollakseen oikeasti 50-luvulta. Stoori oli hauska, kuvitus oli kehittynyt huimasti siitä kun viimeksi näin Sihvosta (en siis ole nähnyt vähäääään aikaan) ja hela hoito oli mukavassa liuskapaketissa, kuin Texit aikanaan.

Onko juttu julkaistu jossakin aiemmin, vai tehty varta vasten liuskaksi?

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #8 : 01.10.2006 klo 22:30:16 »

Onko juttu julkaistu jossakin aiemmin, vai tehty varta vasten liuskaksi?

Eipä oo julkastu muualla. Kun huomasin että festarit lähestyy, päätin kiiressä puskea jotain julkaisua pihalle, vaikka sitten pienimuotoista. Ja noi stripit, jotka on tosin tehty jo puolisen vuotta sitten, nyt sattu ekana tulemaan mieleen.
Nyt oon tosiaan pikkuhiljaa tekemässä jatkoa, kunhan muilta kiireiltä kerkeän. Mut mun sarjiksiahan voi säännöllisesti tsekkailla tuolta Myrkystä, johon teen Korpraali Kangen seikkailuja (2-4 sivua per numero). Taitaapi olla jo yli 50 sivua noita Kangen seikkailuja tehtynä. Alppariakin kai pitäis tuon Kangen tiimoilta pistää pihalle jossain välissä.

Kiitti kommenteista.

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #9 : 17.10.2006 klo 13:31:56 »
Hiphei!

Liisaa ja julmetun jännää maljakon mysteeriä on nyt saatavissa myös tsadin Akateemisesta kirjakaupasta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #10 : 17.10.2006 klo 13:41:40 »
Kokonaista Sihvos-albbaria jo kyseltiin, koskas Kanki taittuu??

Maljakko oli ihan notkee ja tyylikkään klassinen julkaisu, mutta kieroutunut kun oon, kaipaan sitä röpöttelyä enemmän...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #11 : 18.10.2006 klo 12:40:30 »
Kokonaista Sihvos-albbaria jo kyseltiin, koskas Kanki taittuu??

Maljakko oli ihan notkee ja tyylikkään klassinen julkaisu, mutta kieroutunut kun oon, kaipaan sitä röpöttelyä enemmän...

Kyllähän sitä alppariakin voisi tehdä jos vain aika riittäisi. Rahaduuni vie tällä hetkellä kaiken ajan, eikä oikein ehdi mitään ylimmääräistä tekemään.

Kangen seikkailuista olis tarkoitus ensvuonna koota jonkinlainen pläjäyks, kun materiaalia josta valita on kertynyt tarpeeksi. Tälle proggikselle olis kyllä tarkotus löytää kustantaja.

Ja tuo kaipaamasi röpöttely on enemmänkin Kangen heiniä. Liisan tulevat seikkailut pysynevät hillitymmillä uomillaan, että voi äitillekin näyttää  :P

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #12 : 18.10.2006 klo 13:46:11 »
Apurahaa Sihvoselle! Ja mulle. Jo alkaa sikiämään sarjakuvaklassikoita 9 kuukauden välein.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Asko AA

• Jäsen
  • "I Lost My Heart In A Drive-In Movie"
« Vastaus #13 : 18.10.2006 klo 15:35:15 »
Sihvis turvaa nyt myös rauhaa uusimman sinivalkoisen YK-korkkarin rehvakkaassa kansikuvassa!

Mistä täten julkiset kiitokset ja ylen kangiat ylistykset vielä täältä toimituksesta!
Asko A. Alanen
Sarjakuvatoimittaja
Sarjakuvaneuvos
Akolinna, Tampereen Tammela

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #14 : 16.11.2006 klo 17:01:41 »
Ostin omaksi äskettäin ja sain luettua.
Odotin kokoajan että matto vedetään kepeän myösteeritarinan alta, mutta pokkapiti viimeiseen strippiin asti. Hyväntuulensarjakuva jos mikään.