Nyt se on sitten nähty. Pehmeä kantinen, tuoksuu uudelle..

Minusta opus oli hyvän kokoinen, vaikka toisaalta kuten tiedätte, toivon aina isoja ruutuja, jotta taiteilijan upea kynän jälki tulisi parhaiten esille.
Kirja oli painettu sosialistiessa maassa muistaakseni. Paperin laatu oli oikein hyvä. Siitä plussat. Ja muutenkaan ei minulla ole mitään ikävää sanottavaa kirjasta fyysisesti. Mutta pehmeä kansi ei ollut hyvä valinta. Koska nimenomaan kansi on kuluva osa ensimmäiseksi, sillä se on kosketuksissa rasvaisiin sormiin, altis likaantumiselle jne. Ei ole kiva, jos kansi menee huonoksi ennenkuin itse paperi lehdessä. Sillä paperi oli tosi
laadukasta. Miksi ihmeessä pehmeäkantinen?
Olen aivan varma, että pehmeästä kannesta teille tulee vielä harmaita hiuksia.
Mutta nyt peittäkää silmänne ja korvanne. Jos satutte muistamaan....

? en pidä Galepin piirrosjäljestä. Tässä käsittääkseni hänen ensimmäisessä piirtämässä seikkailussa (sanokaa jos olen värässä) hänen piirrostyylinsä minusta ei vielä ole kehittynyt huippunsa (eikä ole sitä koskaan ollutkaan). Miinus minusta tässä Tex kirjaston ensimmäisessä osassa on Galepin piirrosjälki. Mutta hyvät Texin ystävät. Onko sillä toisaalta väliä, jos itse tarina on hyvä, looginen ja etenee järkevällä tavalla. Joka ruutu johdattelee tarinaa eteenpäin. Mitä mieltä olette?
Sori jos mollaan Galepin piirustus taitoja, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Tämähän on keskustelu foorumi sarjakuvista jossa voin ilmaista paheksuntani ja ilonaiheeni ja kiitokseni.
Mutta todella hienoa, että saimme tämän julkaisun suomeksi. Tästä on varmasti hyvä odottaa seuraavaa. Tietääkö kukaan, onko noissa tulevissa Tex kirjastoissa julkaistu minun suosikki piirtäjiltä mitään jaksoja. Ja nehän olivat tietenkin Ticci, Venturi, Giolitti, Villa ja tietenkin Fabio Civitelli?