Älkää nyt naurattako; Modesty Blaisellä on historia, mutta ihan samanlaista yksiulotteista huttua se on kuin DC:n ja Marvelin hahmot. Tietenkin lähtökohdat ja tapahtumat mielenkiintoisempia, mutta en menis ekana huutamaan hyväksi hahmoksi. Sinänsä mun mielestä on koomista, että Modestyn itsetietoisuus on aina viehättänyt, en mä nyt usko, että edes itsetietoiset hahmot ovat niin tylsästi hyvätapaisia. Ei se nyt ole hahmon huono ominaisuus, että tykkää makaa miesten kanssa siinä sivussa (näemmä kuitenkin riitti sellaiseksi siihen aikaan).
Mä luulin pitkään Ross Campbelliä naiseksi ja suoraan sanoen usko maailmankaikkeuteen kyllä palasi, kun huomasin sen olevankin mies. Toisaaltaan, aika uniikkia huomiointia se Wet Moonin tyttöjen säätäminen, veikkaan, että olisi astetta vaikeampaa tehdä noin neutraalia selontekoa hahmojen suhteista toisistaan, jos olisi nainen tekijänä.
Eh, ja niin, ei sillä maalla mitään väliä ole: jos mainstream halutaan miehille suunnatuksi tavaraksi, siitä vain, mutta ihmetyttää kun sen lisäksi Jenkkilässä on vain kolme genreä; manga, alternative ja UG. Pakko sanoa, että mainstream on se selkeiten profiloitu, että mitä hittoa se on.