Upealta kirjalta kyllä vaikuttaa. Adlibriksen olemattomaan kirjan suojaukseen olen kyllä pettynyt, ei tämä ihan priimakunnossa perille tullut. Kaikki kulmat ovat hiukan lytyssä ja ennen kaikkea etukannessa, tuossa kieltämättä helposti vaurioituvassa oikeassa "strippipuolessa", on tuollainen nirhaumakohta (muutaman millin kokoinen suuntaansa), joka valkoisena vähän ikävästi paistaa muuten upeasta kannesta. Eli joku on vähän pakettia retuuttanut, tuskin sentään ovat tuollaisena lähettäneet.
En minä kuitenkaan tätä takaisin aio lähettää. Ei minulle ensipainoksilla niin väliä ole, mutta haluan vain päästä heti lukemaan enkä jaksa nähdä ylimääräistä vaivaa, kun kyseessä on vain pieni esteettinen seikka, joka ei lukemista haittaa (vrt. esim huono sidonta tai heikko liimaus, jotka vaikeuttavat jo lukemisesta nauttimista). Ei tuo minua niin häiritse, sarjakuvien takia minä tämän tilasin. Ei ole tapana näitä jykeviä, helposti kasassa pysyviä opuksia ihan niin silkkihansikkain lukea, ettenkö tuollaista reikää saattaisi saada itsekin aikaan...Mutta sitä pitää miettiä, viitsinkö tulevia osia tilata samasta puljusta.
Sisältö vaikuttaa aivan huikealta. Vihdoinkin pääsee Gottfredsonia lukemaan alusta asti, kattavasti, järjestyksessä ja hyvillä tausta-artikkeleilla varustettuna. Mahtavaa!