On se vanhalle ja sairaalle!
Sitten asiaan! Fanta on kyllä pieni firma n 20 tyyppiä töissä ja aina kun ollaan bisnesmaailmassa, niin riski nurinmenoon on olemassa ja varsinkin kustannusalalla on nyt turbulenssia ja kaikki on mahdollista, se on karu fakta.
Ei auta muuta kuin ottaa ilo irti niin kauan kun jotain ilmestyy.
Siis kyllä mä tän kirjasarjan tilaamisen aloitan, vaikka nyt ei ekaa kirjasarjaa pitemmälle meniskään...voihan olla, että tolla on jonkin verran kysyntää ja firma saa palkattua itselleen enemmän työvoimaa ja alkavat julkaisee 3 kpl/vuodessa noita kirjoja...huhuhuuuuu!!! Kauhee vauhti!
En onneksi ole kuin 38, joten kyllä mulla tommoset reilu 10 vuotta aikaa on tota tilata.
Esim. Avaruusagentti Valerian eka albumi tuli 1974 (mutsi osti mulle Liikkuvien vetten kaupunki albumin, kun olin 7-8 v) ja vika osa siitä tuli viime vuonna. Joten on täälläkin kerätty ihan tarpeeksi kauan.
Pitäis varmaan ostaa noi Minä Mikki Hiiri ja muut Gottfredsonin kirjat, jotka on Suomeksi tehty. Olen vaan lukenut niitä kirjaston kirjoina.
Onko joku tehnyt kattavan luettelon kaikista Gottfredsonin sarjakuvista, joita on julkaistu Suomessa. Sitähän vois keräillä samalla tossa, kun odottelee näitä Fantan kirjoja.