Author Topic: Työvaiheet ja niiden kesto  (Read 13024 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Re:Kuinka kauan se kestää?
« Reply #30 on: 15.09.2004 klo 22:02:28 »
Laskeskelin tässä viimeaikaisia tuotoksiani. PoA-lehden ekan numeron tein noin kahdessa kuukaudessa (20+kansi, tarina, kuvitus, väritys ja tekstaus). Kakkosnumeroa olen piirtänyt helmikuun toisesta päivästä lähtien ja jäljellä on vielä tussaamatta kansi mukaanlukien 7 sivua. Tosin tätä olen tehnyt todella vitkastellen, ja kalenterista löytyy useampi kuukausi, että en ole tehnyt mitään. Ja olen myös tämän rinnalla piirtänyt muita juttuja. Nyt olis tarkoitus tussata loput sivut seuraavien kolmen viikon aikana ja sen jälkeen tulevalla syyslomalla koitan sitten pistää kolmosnumeron hyvään vauhtiin.
Jotenkin on vaan taas laiskottanut. :(
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Reply #31 on: 16.09.2004 klo 12:07:05 »
Nyt oon vääntänyt apinan raivolla yhtä 9-sivuista sexihömppää...
Manara on siis vaikuttanut muuhunkin kuin tekniseen toteutukseen ;)

Ökpön jälkeä Manara-vaikutteiden kera? Tahtoo nähdä! Kuulostaa tosi lupaavalta...  ;D  ;)
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Reply #32 on: 16.09.2004 klo 12:17:21 »
Tahtoo nähdä! Kuulostaa tosi lupaavalta...

Hehe. Entä jos sanon, että kyse on periaatteessa yaoista, eli siis japanilaisesta naisille tarkoitetusta poikarakkaussarjakuvasta.

Manaran seksisarjikset on mielestäni harvinaisen tylsiä eikä usein edes kovin kiinnostavasti piirrettyjä. Mutta tää aihe ei enää taida kuulua tänne...
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Reply #33 on: 16.09.2004 klo 12:34:22 »
Tahtoo nähdä! Kuulostaa tosi lupaavalta...
Hehe. Entä jos sanon, että kyse on periaatteessa yaoista, eli siis japanilaisesta naisille tarkoitetusta poikarakkaussarjakuvasta.

...ei enää kuulosta ollenkaan niin lupaavalta...  ;D

Manaran seksisarjikset on mielestäni harvinaisen tylsiä eikä usein edes kovin kiinnostavasti piirrettyjä.

Tylsiä? Usein. Huonosti piirrettyjä? I beg to differ.  ;D

Mutta tää aihe ei enää taida kuulua tänne...

Niin, harmi... Kyllä tällaisellekin aiheelle kuitenkin soisi olevan paikan, jossa siistä voi keskustella asiallisesti.
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.