Kirjoittaja Aihe: Aku Ankka -sarjakuvalehti  (Luettu 574232 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Daddy Duck

• Jäsen
Vs: Aku Ankka -sarjakuvalehti
« Vastaus #105 : 11.10.2005 klo 13:55:50 »
Musta tuossa 1980-1990 vuosien välilät olevat Aku-Ankka tarinat lehdissä ovat erittäin laadukkaita!! Juuri ne jotka ovat siinä ensimmäisenä kun avaa lehden!!!

Mutta ketkä ovat piirtäneet ja käsikirjoittaneet näitä tarinoita kun eihän siellä silloin lukenut??? saako jostain selville!!!
"Kolmen sekunnin kuluttua voimme katsella itsellemme uutta setää!"

Daddy Duck

• Jäsen
« Vastaus #106 : 11.10.2005 klo 13:58:29 »
Tuntuu kuin Aku Ankka alkaisi hieman menettää otettaan, en ole varma, mutta tuntuu, että tarinat toistaisivat itseään. Saattaa tietysti johtua siitä, että oma ikä kasvaa. Lukekaas Aku Ankan 306 taskukirjan tarina Oma apu paras apu... Taikaviitan "apurit" ovat hyvin mielikuvituksettomia ja kaiken lisäksi tällainen tarina on ollut jo aikaisemminkin. Tarina tuntui vain olevan vähän huonompi versio siitä.

Mitä mieltä itse olette?

Yhdyn tuohon!!!  Etenkin roope-sedät ja aku ankan taskukirjojen tarinat eivät enää ole yhtä hyviä kuin vanhat taskarit ja lehdet!!! Niistä puuttuuu se mielenkiinto, ja niitä ei ole niin kiva lukea!!! :(
"Kolmen sekunnin kuluttua voimme katsella itsellemme uutta setää!"

Turo

• Jäsen
« Vastaus #107 : 11.10.2005 klo 17:39:35 »
Kuniva, olen samaa mieltä kuin sinä, parhaat akut ilmestyivät 80- ja 90-luvuilla. semmoinen 1980-1996 on hyvä vuosihaitari. Ei nykyankassa kuitenkaan kaikki ole huonosti. Etenkin Jippesin, Korhosen,Heymansien ja jotkut Vicarin piirtämät tarinat lämmittävät mieltä. Eikä saa unohtaa Barksin toive-uusintoja tai Vainiomäen tarinaa (toivottavasti tulevat ovat yhtä hyviä).

Sitä ihmettelen kovasti, että miten kirjoitat noin monta huutomerkkiä. Se pistää ilkeästi silmään. Mitä yrität oikein korostaa? Sitäkö, että näppäimistössäsi löytyy huutomerkki? Eikä joka lauseen perään tarvitse viljellä jotain korostusta. Piste riittää vallan mainiosti.

Neittis

• Jäsen
  • Sitä sattuu.
« Vastaus #108 : 11.10.2005 klo 22:01:07 »
Mitä plotter tarkottaa?
Heitetään halit!

OKE OKE

• Jäsen
  • "Bring them to me"
« Vastaus #109 : 30.10.2005 klo 00:02:20 »
Päinvastoin pienempänä en hirveästi välittänyt taskarien keräilystä mutta ny olen keräänny aika ison kasan taskareita

Niko5

• Nurinkurisen Iätön Koenukkuja ja Optimisti.
  • Jäsen
« Vastaus #110 : 06.11.2005 klo 17:35:29 »
Minäkin keräilen taskareita, mutta multa puuttuu vielä paljon :-[ (on mulla jo yli sata). :)

devilis6

• Mr.Devilish
  • Jäsen
  • To Live Is To Die...
« Vastaus #111 : 19.11.2005 klo 23:16:37 »
Minusta Aku Ankasta pitäisi alkaa
karsimaan kaikista kamalinta sontaa pois.
Kuten esimerkiksi Pikku Hiawatha... Yäk!

Tietysti tässä asiassa pitäisi ajatella myös pikkusia.
Niille oma lehti (johon kaikki lapsellinen) ja Aku Ankka aikuisille.
Jepjep... näin se menis ;)

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #112 : 19.11.2005 klo 23:40:34 »
Minusta Aku Ankasta pitäisi alkaa
karsimaan kaikista kamalinta sontaa pois.
Kuten esimerkiksi Pikku Hiawatha... Yäk!

Jepjep... näin se menis ;)

Jaa siis tuota noin eikös Aku Ankka ole tarkoitettu kaiken ikäisille eikä vain aikuisille (itse kukin voi määritellä aikuisen)?
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

kauna

• Jäsen
« Vastaus #113 : 20.11.2005 klo 00:10:31 »
Aku Ankka on heikkolahjaisten aikuisten heikko lahja heikkolahjaisille lapsille.

Aikuisille heikkolahjaisille on urheilu ja 7 päivää.

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #114 : 20.11.2005 klo 02:26:49 »
Minusta Aku Ankasta pitäisi alkaa karsimaan kaikista kamalinta sontaa pois.

Onhan sitä jotain jäätävä julkaistavaksikin. Heh.

Lainaus

Olen jostain kummasta saanut sellaisen käsityksen, että Aku Ankka olisi suunnattu hieman nuoremmalle väelle. Onneksi Kvaakki valistaa, ja nyt tiedän, että Ankkaa tulisi lukea vain aikuiset. Lapsille nyt on muutenkin niin laaja tarjonta laadukasta sarjakuvaa, etteivät he edes huomaa, jos heiltä riistetään jokin pikkuinen lehti.

- Menes lukemaan sitä Puhia, kun isi syventyy tähän Akuun.

AnkkAntti

• Jäsen
« Vastaus #115 : 20.11.2005 klo 18:23:12 »
Mun puolesta siitä vois poistaa kaikki muut paitsi Ankat.Mutta ei kai niitä perkuleen hiiriä saa sieltä pois millään >:(. Miks sinne on ylipäätänsä ruvettu lisäämään kaikkia turhia,kuten Hiawathaa,Veli Kania,Jose Cariocaa,Pikku Hukkaa yms.
''Matalaa kaappia kutsutaan senkiksi,korkeaa senkkiä puolestaan kaapiksi.'' Jaahas...

comic.book.guy

• fiksu
  • Jäsen
« Vastaus #116 : 23.11.2005 klo 17:12:49 »
Mun puolesta siitä vois poistaa kaikki muut paitsi Ankat.Mutta ei kai niitä perkuleen hiiriä saa sieltä pois millään >:(. Miks sinne on ylipäätänsä ruvettu lisäämään kaikkia turhia,kuten Hiawathaa,Veli Kania,Jose Cariocaa,Pikku Hukkaa yms.

pikku hukka oli jo ekassa akussa, joten sitä ei lisäitty ;)
MINÄLASSI

AnkkAntti

• Jäsen
« Vastaus #117 : 25.11.2005 klo 16:27:17 »
pikku hukka oli jo ekassa akussa, joten sitä ei lisäitty ;)
Ekasta Akusta tuli mieleen,että minisarjikset on kyllä vähentynyt reilusti.Siinä ekassa oli yli kymmenen puoli-2sivuista juttua,kun nykyään on korkeintaan 3.Joskus ei yhtään.
''Matalaa kaappia kutsutaan senkiksi,korkeaa senkkiä puolestaan kaapiksi.'' Jaahas...

devilis6

• Mr.Devilish
  • Jäsen
  • To Live Is To Die...
« Vastaus #118 : 11.12.2005 klo 11:24:39 »
Pois myös Euron merkki ja vanha kunnon Dollarin merkki takas.
Ei kaiken hyvän pidä vaihtua huonompaan.

Juu tiedän miksi näin on tapahtunut,
mutta nää on niitä pikkuasioita,
jotka vaikuttaa yleisfiilikseen.

Dogbert

• Vieras
« Vastaus #119 : 11.12.2005 klo 14:52:38 »
Mun puolesta siitä vois poistaa kaikki muut paitsi Ankat.Mutta ei kai niitä perkuleen hiiriä saa sieltä pois millään >:(.
En tiedä, mutta Aku Ankkahan sinällään ei ole mitään maailman mainiointa moraalikasvatusta pikkupenskoille, missä Mikki Hiiri on. Esim. Vicarin piirtämä wnbHulk-tarinan opetushan on, että rähjäämällä saa kaiken läpi. Saako niin mukamas oikeassa maailmassa asiansa läpi? Vaikkei ankat olekaan kaikille pienille tarkoitettu, on minun ja monen muun serkkuni perheessä se ollut vakiolukemista jo silloin, kun tajusi, että tässä on kuvia ja ne tekevät jotain. Ruotsissa vastaavaa laitosta myydään selvästi juuri lukemaan oppineille kaikkine sälineen ynnä muineen. Ja tarinavalinnatkin ovat omasta mielestäni jotenkin hiton tökeröitä ja kökköjäkin. 
Mielestäni on hyvä, että yrittävät pysyä ajan hermolla. Aina samat sudenpentumössötykset ja aarreretket ovat puuduttavia. Vaihtelua, jos mitä, nykyinen Akkari kaipaakin.
Lisäksi sitä Mikkiä ei enää kovinkaan usein näy. Aktiiviset piirtäjät ovat tätä nykyään Ferioli ja Rodriques (ja Rodihan tunnetusti tekee myös Ankkoja), niin kunnon äitelä perussankari tarina silloin ja tällöin ei ole kellekään varmasti pahaksi.