13 hämisvuodesta 10 tai 11 on tapahtunut ennen vuotta 1973.
No kuiteskin. Loogisempi tämä silti on. Iän ei ole koskaan tarvinnutkaan olla tarkka kuin Raamatussa, mutta tämä on tarkin ikä aikoihin ja se täsmää teorioihimme.
1960-luvulla Kyklooppi ja Hämis olivat ~samanikäisiä kun taas sitten 1980-2000 Kyklis oli kolmenkympin tuolla puolen ja Hämis ~25 ja nykyään Hämis (siis PP ei OO) tuntuu olevan pikkasen yli 2kymppinen ja Kitty on samaa ikäluokkaa.
Eipä Ihmenelkutkaan vanhene yhtään oikeastaan (päinvastoin oikeastaan, Susan Richards voisi yhtähyvin olla 25-vuotias eikä ~40-vuotias) vaikka ovat seikkailleet jo ~50 vuotta. Toki Nelkkujen ikiä on muokkailtu aika usein (esim. Reedin ja Susanin ensikohtaamisessa hahmojen iät).
Ihmenelkuissa hämää tosi paljon se Reedin kampaus. Onko muuten sille annettu sarjakuvissa sama selitys kuin elokuvissa? Miksi Stan ja kumppanit alunperin piirsivät Reedin tuon näköiseksi?
Onko tuohon 60-lukuun jokin vahvistus?
Minä olen aina elännyt maailmassa jossa Hämis on samanikäinen kuin Kyklooppi, ja Kitty taas on seurannut minun iällistä kehittymistäni. Kasvoinhan yhtä matkaa hahmon parissa, ja siksi se onkin suosikkini. Haluan myös mielessäni ajatella että Kitty on nyt ehkä vähän päälle 20 ja että itse olisin Scottin/Peterin ja Kittyn välissä iällisesti nykyään.
Hei! Olikos se Constantine joka todella vanheni sarjakuvan mukana?