Tietenkin riippuu mitä alkaa kirjoittaa, joittenkin mielestä soveltuu vain katutason sankarien pariin toisista vain galaktisen eeppisiin tarinoihin.
Tääkin voi olla mulla se ongelma. Ite kun tykkään lähtökohtaisesti enempi niistä galaktisista eepoksista, eikä Bendis mun mielestä niissä suoriudu kovin hyvin. Usein alku menee puhuvien päiden esittelyllä ja lopussa tulee sitten jonkinmoinen rymistely, joka johtaa näennäisesti valtavaan muutokseen status quossa, vaikka oikeasti mikään ei muutu.
Sen sijaan ne katutason sankarit eivät niin paljoa sytytä muutenkaan, joten ei sitten Bendiskään siinä pysty hirveästi auttamaan. Ei tää tarkoita, että en niitä ollenkaan lukisi tai tykkäisi. Mulla edelleen on esimerkiksi Daredevilin Born Again -kaari yhtenä parhaimmista tarinakokonaisuuksista.
Ehkä se noissa onkin, että koska sankarit itsessään ei niin kiinnosta, niin lähden enempi tarina- ja kuvituspuolelta, jolloin vertailu tapahtuu aina omasta mielestä aika täydellisiin tarinoihin, jolloin uuden tulokkaan pitää oikeasti olla aika kova juttu pärjätäkseen.