Se on minun perusteluni. Lurkerin perustelu on että "Hiihhii! Kaikki näyttää hassulta!" 
Kuitenkin uskot Kapteeni Amerikan kuuden leffan mahdollisuuksiin. Minua jäi tämä vähän hiertämään. Oli se historia sitten 600 lehteä tai kuusi lehteä, niin olen silti skeptinen. Se lehtien määrä ei vain korreloi elokuvien määrän kanssa. Epäilisin että siinä on aika paljon tauhkaa joukossa, lehtiä jotka on kirjoitettu ja piirretty vain siksi että saadaan lehti joka viikko tiskiin. Ja nyt Kapusta tehdään elokuva, siksi että sarjakuvaelokuvat ovat nyt in ja Marvel haluaa pieraista joka ikisen sankarinsa valkokankaalle. Toki tähän mennessä he ovat onnistuneet oikein hyvin, Spider-Man, X-Men ja Iron Man sarjat ovat kaikki oikein onnistunutta viihdettä.
Mutta saadaanko Kapteeni Amerikasta jatkoa tälle menestykselle vai tuleeko hänen leffastaan täysi floppi? Minä toivon että Kapu menestyy. Sinänsä ainekset hyvään leffaan ovat. Jos aloitetaan nöyrästi yhdellä leffalla. Tässä minun Kapu-leffani:
Alku voisi olla Pelastakaa Sotamies Ryan supersankareilla maustettuna. Normandian maihinnousu tai vastaava taistelu Ultimatesin alun tyyliin. Sitten Kapu putoaa jäihin. Kapu herätetään nyky-yhteiskuntaan, joka on hänelle täysin vieras, ja samalla hän näkee miten amerikkalainen unelma on rappeutunut. Punakallo saapuu näyttämölle, tehtyään ensiesiintymisensä alussa ja aloittaa täyden rähinän USA:n maaperällä. Punakalloa voisi uudistaa siten, että hän on nykyajassa liitossa vaikkapa terroristien kanssa. Kapu päättää taistella vielä kerran entisen Amerikan puolesta ja pelastaa päivän. Mahdollisesti Kapu käy välissä Irakissa tai jossain sotimassa, jälleen tyyliin Ultimates. Minusta olisi mielenkiintoista limittää Toinen maailmansota ja nykyajan sota Lähi-idässä, korostaen näiden eroja ja samankaltaisuuksia.
Joo. En ole lukenut alkuperäisiä Kapuja.