Minä kyllä tykkäsin 90-luvun Hämis-piirretystä.
Njää njää njä njää njää.
Itse en siitä välitä, mutta onhan myös 90-luvun X-Men, Silver Surfer (ei loistava, mutta katsottava), Spiderman the New Animated Series (animaatio oli surkeaa ja moni tätä inhoaa yleisesti, mutta itse pidän tästä), Wolverine and the X-Men (paljon huonoa, paljon hyvää), Hämmästyttävä Hämähäkkimies (loistava), Avengers - Earth's Mightiest Heroes (loistava) ja suurin osa animaatioleffoista (menevät OK:sta hyvään).
Ikävä kyllä on sitten sellaisia sontaläjiä, kuin 90-luvun Fantastic Four, Iron Man ja Hämis (tällä on faninsa, mutta kuuluu omiin inhokkeihin), Spiderman: Unlimited, X-Men: Evolution, Super Hero Squad Show (voi hyvä luoja, miksi?!), Iron Man Armored Adventures, Next Avengers - ja Tales of Asgard (miksi ihmeessä Marvel vääntää koko ajan näitä "aikuiset sankarit teineinä" animaatioita?) - leffat ja Black Panther (juonessa potentiaalia, mutta animaatio tappoi).
Sitten ovat vielä Marvel Animet, joita en ole itse katsonut tarpeeksi tuomitakseni ja Ultimate Spiderman joka vasta alkoi (mutta, jonka ennusmerkit ovat huonot).