Miller käsittääkseni käyttää kokosivun kuvia pitkien vaakasuuntaisten ruutujen, sekä vierekkäiset sivunkorkuisten mutta kapeiden ruutujen tilalla. Nämä (varsinkaan jälkimmäiset) eivät hänestä toimi kunnollisina "ajankuluttajina". Niinpä esim. Sin Cityissä on sivuja, joissa on yksi kuva ja kuvan vieressä paljon tekstiä. Sin City 1:ssä osa näistä kokosivun kuvista on kyllä käytetty täysin tekniikalla loistamiseen, tarinan kanssa niillä ei ole mitään tekemistä (esim. kuvat baarin stripparista, joissa joku mimmi poseeraa "seksikkäästi").
Elektra Assassinhan on Sienkiewiczin piirtämä/maalaama/jotakin ja tämän sarjakuvan jokainen osa alkaa ja loppuu kokosivun kuvaan (on niitä muuallakin), mutta niissä harvemmin poseerataan.
Sienkiewicz taitaa nykyään olla enemmänkin tunnettu täysistä sivuistaan, esim. Batman: Musta ja Valkoinen 2.
Kokosivun kuvillahan on (oli) tarkoitus hätkähdyttää lukijaa, kun jotain todella massiivista tapahtuu. Tai saada lukija mukaan sarjakuvan tunnelmaan, tätä Eisnerkin tavoitteli aloittaessaan Spirit-sarjakuvansa splash-sivulla. Kun nykylehdissä näitä kuvia on useita, sekä keskiaukeaman pin-up, niin ne tehot on menetetty. Kuvina siellä on joskus ihan hienojakin ilmestyksiä, mutta itse sarjakuvakokonaisuuden kannalta usein huonoja. Tarina ei etene,
ja sen sijaan, että näitä sivuja käytettäisiin tunnelman kehittämiseen tai tapahtumapaikan selventämiseen (no, kun olet nähnyt pahaenteisen kujan, olet nähnyt ne kaikki), niin siinä kuvassa on poseeraus. Batman: Hush lehteä lukiessani en voinut olla nauramatta, niin yli se "yrmeä ilme ja kaikki lihakset tiukaksi" -hommeli meni. Tämä tuskin oli piirtäjän tavoite.