Kirjoittaja Aihe: Jörkka /Kaltsun ja Christerin...  (Luettu 8405 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Jörkka /Kaltsun ja Christerin...
« : 05.02.2006 klo 10:57:34 »
Saako tästä kysyä? Mikäs se oli kun jossain tuoreessa Sarjainfossa mainostettiin Kaltsun ja Christerin uutta lehteä. Yritin tilata sen mainitusta sähköpostiosoitteesta mutta ei sieltä mitään koskaan kuulunut.

Jos nyt sohaisen tällä kysymykselläni johonkin kipeään kohtaan esim. Kaltsua, niin olen jo etukäteen pahoillani. Jos taas olenkin joutunut jonkun sisäpiirin vitsin tai tutkimuksen uhriksi, niin eipä tuo haittaa.

Kiinnostais vaan kovasti että onx tämmöinen lehti olemassa/tulossa olemaan?

Edit: Muutin otsikon -Reima
« Viimeksi muokattu: 10.02.2006 klo 23:27:08 kirjoittanut Reima Mäkinen »

kaltsu

• Jäsen
Re: Kaltsun ja Christerin lehti?
« Vastaus #1 : 05.02.2006 klo 11:58:53 »
Tässä parhaillaan piirtelen kyseistä lehteä varten... ;D

Sori Petteri etten oo sulle enkä muutamalle muulle tilaajalle saanut vielä laitettua sähköpostia pienestä viivästyksestä. Tuli turhan rohkeasti aloitettua mainoskampanja kun kuvitteli omaavansa sen verran rotia että pistää lehden pikaisesti kasaan deadlinen (mainosten ilmestyminen Sarjainfossa ja Pala-lehdessä) pakottamana vaan eihän sitä vanhana paskana jaksa välittää edes moisista.

Nyt piirrellään joka tapauksessa viimeisiä matskuja, alkuviikko pyhitetään monistustouhuille ja lehti julkistetaan ensi torstaina Christerin näyttelyn avajaisten (kts. etusivu) yhteydessä ja lehteä saa illemmalla myös Helsingin sarjakuvatapaamisissa. Tilaajilla lehti on uskoakseni viimeistään perjantaina.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #2 : 05.02.2006 klo 12:34:11 »
Hehee, pääasia että tulee. Tuossa justiin kirjoittelin yhden fanisi kanssa ja muisteltiin että voi kun se Valaan hymy oli niin ihana...

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 05.02.2006 klo 12:51:53 »
Hei jee! Mäkin oon torstaina siellä! Jos luoja suo jne. tuon vaaleaa leipää ja kilon voita jne. Apus mulle yks. Ja sanokaa jos tarttette jotain Pariisista...  ;D
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

laureline

• Vieras
« Vastaus #4 : 05.02.2006 klo 13:32:50 »
Hei jee! Mäkin oon torstaina siellä! Jos luoja suo jne. tuon vaaleaa leipää ja kilon voita jne. Apus mulle yks. Ja sanokaa jos tarttette jotain Pariisista...  ;D
Joo...tuo rakastamaasi omelette a'la francaisea...hahaa   :D  Seeing you!

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #5 : 05.02.2006 klo 14:26:30 »
Tässä parhaillaan piirtelen kyseistä lehteä varten... ;D

Jee, vihdoin! \o/

Mulle ja yks! :D

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #6 : 08.02.2006 klo 10:16:44 »
Onko syytä optimismiin vaiko toisin?
Sinäänsä lehti varmastikin on hyvä, mikäli materialisoituu.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #7 : 08.02.2006 klo 10:38:20 »
Vähän on taas takkuillut mut kyl tää huomiseksi valmistuu. Viimeisiä viedään. Ihan kiva täst tulee.

Vanhojen tuttujen teemojen parissa ollaan:

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #8 : 08.02.2006 klo 10:46:19 »
Hih hii, sarjis-Kaltsulla taitaa olla yllään Heinähattu-paita! :D

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #9 : 08.02.2006 klo 10:49:22 »
Heh joo. Vähän pelkistetty mut hauskaa et kuitenki huomasit.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #10 : 09.02.2006 klo 09:39:11 »
Hih tossa noita ny on. Markzer0 totes irkissä ettei usko ennenku näkee, enkä uskonu kyl itekään.

Pirun ihmeellistä miten näitä aina välillä vaan syntyy. Nyt oli tuskasempaa ku koskaan aiemmin, ku oli piirtämättömyyskausi venähtäny jo niin pitkäks. Jonkinlaisen otteen tekemiseen kyl sai vaikkei jaksanut/ehtinyt esim taustoja pahemmin piirrellä.

Seuraavan Jörkan voiski paiskoo nyt rutiinilla vaikka kesäks ulos. ;D

Nojoo mut tulkaaha illalla kylille niin saatte lehteä. Laitan tilausohjeet viikonlopun aikana tonne pienlehtiosastolle.

Vanhojen tuttujen teemojen parissa ollaan.

Toisin sanoen - samaa vanhaa paskaa! ::)
« Viimeksi muokattu: 09.02.2006 klo 09:41:28 kirjoittanut kaltsu »

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #11 : 09.02.2006 klo 11:55:46 »
Pakkohan se on tulla kun oon vissiin jo pariin kertaan maxanukkin ton lehden. Mut ei se mitn, nuoria pitää tukea että ne tekee sarjislehtiä eikä esim. sotke seiniä tai likaa pieliä. Keh keh keh.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #12 : 09.02.2006 klo 16:02:13 »
Satuna ja tarinana tätä pidin, mutta toisaalta uskon vasta kun näen.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #13 : 09.02.2006 klo 20:01:41 »
Kaltsu, sää oot mun ihan sankar! Onnea lehtisestä, pitää hommata moinen jossakin välissä jostain. :-)
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
Re: Jörkka /Kaltsun ja Christerin...
« Vastaus #14 : 11.02.2006 klo 13:14:58 »
Tulipa tämä läpyskä sitten torstaina hankittua. Hyvin tuttua jälkeä kummaltakin tekijältä. Enemmänkin matskua olisin mieluusti nähnyt, mutta jos Kaltsu kerran lupailee seuraavaa numeroa jo kesäksi niin mikäs siinä sitten. :D Huonompaankin tarkoitukseen voisin tuhlata 2 euroa.

Christerin jutut olivat silkkaa dadaa ja outous korostui vielä entisestään kun välissä oli Kaltsun juttuja. Mutta toimivaa ja visuaalisesti kaunista dadaa, kylläkin. Kärpäsjuttu oli oma suosikkini.

Kaltsulla puolestaan oli tuttuja teemoja, kuten herra itse jo mainitsi. Ei ylläreitä, mutta eipä kai tarvitse ollakaan. Näitä on aina miellyttävä lukea. Vuonna 2033 postuumisti ilmestyvä "Tulisit töistä" -kokoelma on siis jo hyvällä alulla ;)

Lisää Jörkkaa vaan kansalle, pojat!