Kiitos kommenteista. Tuo mun tekele ei oo lino vaan pyyhekumeihin kaiverrettu, koko pikkasta pienempi kuin tuossa eli noin 4-5cm kanttiinsa. Kolmesta palasta koottu. Huonosti suunniteltu, mutta ei siinä kyllä mitään heyheniä ole. Siivet ovat kumimaiset. Ehkä sekotit Weltsu noihin hiuksiin?

iJusten. Pidän punaisista hiuksista. Asento alkaa olla kohdallaan samoin asenne. Ehkä piirrospuolella on kumminkin vielä hiomista niin että värittelyn kanssa ei kannata kiiruhtaa? Piirsitkö, mietitkö ollenkaan sitä kättä joka näyttäis nyt olevan amputoitu?
Tertsillä, hahmot toimii, mutta tausta on turha. Ukkeli on melki paremman näköinen kuin misu. Ihan vaan syvättynä nuo hahmot näyttäis kyllä paremmalta. Onko tässä Kovacs -vaikutteita?
Kuikalla hyvää yritystä mustien pintojen kanssa. Rennompi ja rohkeampi ote viivaan niin homma lähtee toimimaan. Pitää vaan luottaa siihen et viivoista tulee hyviä kun niitä vetelee. Enste riittävän monta luonnosta ja sitte vaan tussilla saman kaavan mukaan kun hahmon olento alkaa löytyä.
Ramalla on hyvä juu. Torson asento luonnollinen, mutta käsien asettelu on hankala ja näyttäisi oudolta valokuvassakin. Hiusmassoista muodostuu pään korkeudella outo kuvio kun kattoo pidempään.
Tämän Hollen naisen rinnat näytäisivät uhmaavan painovoimaa? Haarovälissä on outo pullistuma? Onks nyt yö vai päivä?! Hyvä fiilis kumminkin hahmosommittelu pelaa.
Veli, pelaa nätisti vastaväreihin viittailulla. Katoinkin jo että onks toi tehty mallista. Asento on luonnollinen ja anatomian pienet fibat ei pistä ihan äkkiä silmään (onks sillä naisella oikeesti tollaset jalat/reidet?). Hyvät lattarinnat. Tehokas muuten, mutta tasapaksut viivojen päät tökkää mulla hiukan.
Wiljamin harmaa luo kotikutoisen fiiliksen. Samoin nuo pinnat joist tulee hyvin plastinen 3-ulotteinen vaikutelma. Vääntömomentteja näkyy oikeastaan vain jalkaterissä eli saapikkaissa. Muuten hyvinkin onnistunut kokonaisuus. Dynamiikkaakin on vaikka hienovaraisesti.
Maziwapp, kyllä mä tän suurin piirtein hahmotin, vaikka en ymmärtänytkään mitä hahmo tekee tollasessa asennossa. Täälläkin on silikonia huulissa tälläkin niinku muutamalla muullakin. Sun nimmari sekoo kuvaan? Noihin mustiin pintoihin ei lopulta tartteis noit valkoisia viivoja jos anatomia on muuten kunnossa.
Joonase, onks tää laudalla piirretty? Koneella kumminkin. Viivan hakeminen näkyy, vaikka hahmon asento onkin melko luonnollinen. Ilme, pään asento sekä hartia ja lantiolinjat kunnossa. Mä en kyllä tiä miten koneella tämmösiä vois ees piirtää?!
Veli 2. Kaikki Ok, paitsi pikkupöksyjen varjon väri (!?) ja koko kuvan sommittelu. Keltanen näyttää niin helposti vain likaiselta. Tuo jalka ulos on turhan rohkee veto. Kantapää (jalka koukussa) mukaan? Onks näil tusinataustoilla mitään virkaa? No, on toi näkyvä jalkateräkin piirun verran vinkurallaan. Siitäkin vois järktä vaikka äänestyksen, että miten korvanlehden pitäisi näkyä hupun alta. Ai persana, toi keltanen räiske taitaakin olla viitta. Huh! Tässäkin on valokuvasta haetun makua, mutta ei se haittaa. Ylävartalo ja kasvot+katse on kuitenkin ne tärkeimmät.