Kirjoittaja Aihe: Piirrä Lepakkotyttö!  (Luettu 50386 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Re: Piirrä Lepakkotyttö!
« Vastaus #15 : 19.01.2006 klo 16:30:57 »
Hollelle pisteet söpöimmästä lepakkotytskistä  ;)
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Kananjalka

• Jäsen
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
« Vastaus #16 : 19.01.2006 klo 19:07:25 »
Voi että minä tykkään tuosta Tertsin tyylistä. Tulee mieleen Piko ja Fantasio, Niilo Pielinen ja jopa Lucky Luke. Tuo Lepakkotytön takana oleva mies on hieno ja itse tuo Lepakkotyttö on ihan hyvä. Hienot korot. Haha. Tertsille mun pisteet ehdottomasti!
"Haluaisin keksiä sellaisen aineen tai koneen, jonka tuhovoima olisi niin hirvittävä, että ihmiseltä menisi ainiaaksi kaikki sotimishalut."

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #17 : 19.01.2006 klo 19:20:25 »
Minun versioni. Käytin mallina jotain seiskan sivua, jolla joku mainosti jotain.

iJusten
Vähän näyttää tyttösi tönköltä (olenpa taas paraskin sanomaan) ja epävarmalta. Pidin luonnoksesta enemmän kuin valmiista. (Anteeksi tämä, rupesi vaan ihmetyttämään se kolmonen siinä perässä...)

Tertsi
Tarjoa samalla Lepakkotytöllesikin aamiasta, näyttää kovasti nälkäiseltä. Hienosti on asennetta tytöllä pelissä. Minulle taas tuli taustan gangsterista kovasti mieleen Sammy Dayt.

Kuikka
Mahtavaa mustan käyttöä. Itse olisin laittanut kokonaan kahdella värillä, (hei hetkinen, niinhän pistinkin) mutta itse asiassa nuo harmaammat osat herättävät työn oikein kunnolla eloon.

Reima Mäkinen
Hmm. Vaikea kommentoida. Omalla tavallaan hieno. Nyt vaan lepakkomies rinnalle, niin saadaan ihastella paria. Tulipas taas fiksu kommentti.

rama
Sopivat nuo.. hmm.. rintavarustuksen tietyt osat hänelle paremmin kuin Joelin Batmanille. Varjostukset todella upeat.

Holle
Hollella on taattua Holle-laatua. Holle ei petä. (Lueskeltiin pikkuveljen kanssa eilen varmaan kaksi tuntia Naapureita. Mahtava sarja. Älä koskaan lopeta)

Veli Loponen
Kumma kyllä ensimmäisenä tuli mieleen, että olen joskus tehnyt juuri tuollaisen taustan jostain valokuvasta. Hiukset varsinkin ovat onnistuneet hienosti. Ja asennossa on asennetta.

Wiljami
Kvaakin A.A Milne iskee taas. Tällä tyylillä tehtynä voisi jonkun sarjakuvankin lukea, mukvan leppoisaa jälkeä. Joku satukirja iskeytyi taas päähän, harmi kun en muista nimeä. Mukavan rakeinen ja hieno nähdä rakeisuus taustassakin.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #18 : 19.01.2006 klo 20:16:51 »
Ehkä munkin pitää pistää vähän kommentteja.

iJusten, niin kuin jo on sanottukin, niin asento on hiukan tönkkö. Muuten ihan hyvä. Piirustustyyli ja ehkä asun suunnittelu tuo mieleen piirrossarjan. Jalat olisi voinut piirtää kokonaan.

Tertsillä on taas laatukuva. Tausta on ehkä kuvan heikoin lenkki. Talojen ääriviivat voisivat olla vapaalla kädellä tehtyjä. Hahmot ovat hyviä. Niin ja Lepakkotytöllä (siis ihan sarjakuvahahmolla) on tommoset terävät korvat samoin kuin Lepakkomiehelläkin, joten ei hätää.

Kuikka, tosiaan hyvä Lepakkotytsy. Selkeästi perinteisempi asun suunnittelu.

Reiman Lepakkotytsyn siivissä näyttää olevan höyheniä. Mitäs se meinaa?

Ramalla on hyvä työ. Lepakkoteema voisi olla hiukan selkeämpi...

Hollella on kyllä ehdottomasti omaperäisin tulkinta. Korvista tulee kuitenkin vähän mieleen jänis. Onkohan kyseessä siis Lepakkotyttöjänis?

Wiljamin Lepakkotyttö on tosi tunnelmallinen, kuten odottaa saattaa. Tuolle (hahmo&tyyli) vois keksiä oivia melankolisia seikkailuja.

Maziwapp, hyvä kuva, mutta asento on vähän epäselvä. Tytsy on selkeesti maassa kyykyssä/löhöämässä, mutta...
Ai joo. Toi tausta oli ihan viidakkoa, mutta väänsin sen vaan filtterillä tommoseks.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Joonase

• Vieras
« Vastaus #19 : 19.01.2006 klo 20:25:11 »
Piirsimpä minäkin heti jotain.
Oikea lepakkotyttö:

Toi oikea käsi ei oikein suostunut luonnistumaan millään lailla-

maziwapp: Hieno on. Asento ainakin on hyvä tosin en ihan kokonaan saa selvää että milleen se siinä poseeraa kun sekoittuu nuo yksityiskohdat vähän.
Mutta nättiä mustan käyttö kuiteski.

Wiljami: Oi, minä tykkään tuollaisesta jäljestä. Tuommosta just ...Hienoa.
Sit tuo noisekin sopii kivasti. Ja söopö tyttö vieläpä :.]

Veli: Mahtavaa jälkeä taas. Osaat nuo kaikki varjostukset kyllä siististi piirtää aina. Otatteko muuten mallia varjostuksiin vai syntyykö ne ihan automaattisesti?
Tausta vaan aika outo.

...

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #20 : 19.01.2006 klo 21:49:04 »
Joonase
Vähän vähäpukeisempi tuo sinun lepakkosi... Kannattelee batarangia juuri kuin sanoen (kuvittele se vaipaksi) Kulta, eikös sun pitänyt viedä tää ulos?

Ja kun ei kukaan ymmärtänyt laitan selvityksen! Tosin tähän selitykseen tuli takamus hieman isoksi...

(Kyllä, minulla on aivan liikaa vapaa aikaa)

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #21 : 19.01.2006 klo 21:57:06 »
Veli: Mahtavaa jälkeä taas. Osaat nuo kaikki varjostukset kyllä siististi piirtää aina. Otatteko muuten mallia varjostuksiin vai syntyykö ne ihan automaattisesti?
Enpä yleensä ota mallia varjostuksiin. Tässäkin tein varjot aika oman pään mukaan, vaikka valokuva olikin pohjalla. Samalta suunnalta tulee valo kuitenkin suunnilleen.

Ja kun ei kukaan ymmärtänyt laitan selvityksen!
Ai noin. Ajattelin, että jalat olisivat olleet sivulla.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #22 : 19.01.2006 klo 22:14:41 »
Hollella hauska idea tehdä ei-seksisitinen tytteli. Korvat hieman ei-lepakkotyttömäiset. Mustaa tai enemmän harmaata kaipaisin.

Huomaa että Welzu on käyttänyt jonkin aikaa supersankareiden tutkimiseen. Laadukas teos, jossa palaset paikallaan.

Wiljamilla aika herkänoloinen lepakkotyttö. Ehkä kuvana hieman vaisu ollakseen ihan minun makuuni.

Maziwapin
pakaatäin kuvatussa tytössä eivät pinnat ja tasot oikein jäsenny. On todella vaikeaa piirtää tuollaista mustaa hieman kiiltelevää möykkymäistä hahmoa.

Joonasella realistisen oloinen tyttö. Tuollainen naturelli. Tasapainoinen teos ja hienot varjostukset vartalon ihossa. Mainitsemassasi kädessä jotain häikkää, mutta ei haittaa, kun kerran itsekin sen huomasit. (mitäs jos kättä vain laskisi hieman alaspäin, voisi olla ihan jees)

« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 klo 22:21:28 kirjoittanut tertsi »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #23 : 19.01.2006 klo 23:29:31 »
Kukaan ei tainnut kieltää toista työtä. Ja jos kielsi, niin pistän tämän siitä huolimatta. Eli toinen Lepakkotyttö ja seurasin jälleen Greg Landin yleviä periaatteita.

Ai niin. Unohtui täysin toi Joonasen työn kommentointi. Se on tosi hieno. Tykkään varjostuksesta ja tuosta 60-lukulaisesta tyylistä.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #24 : 19.01.2006 klo 23:50:47 »
Kiitos kommenteista. Tuo mun tekele ei oo lino vaan pyyhekumeihin kaiverrettu, koko pikkasta pienempi kuin tuossa eli noin 4-5cm kanttiinsa. Kolmesta palasta koottu. Huonosti suunniteltu, mutta ei siinä kyllä mitään heyheniä ole. Siivet ovat kumimaiset. Ehkä sekotit Weltsu noihin hiuksiin? :D

iJusten. Pidän punaisista hiuksista. Asento alkaa olla kohdallaan samoin asenne. Ehkä piirrospuolella on kumminkin vielä hiomista niin että värittelyn kanssa ei kannata kiiruhtaa? Piirsitkö, mietitkö ollenkaan sitä kättä joka näyttäis nyt olevan amputoitu?

Tertsillä, hahmot toimii, mutta tausta on turha. Ukkeli on melki paremman näköinen kuin misu. Ihan vaan syvättynä nuo hahmot näyttäis kyllä paremmalta. Onko tässä Kovacs -vaikutteita?

Kuikalla hyvää yritystä mustien pintojen kanssa. Rennompi ja rohkeampi ote viivaan niin homma lähtee toimimaan. Pitää vaan luottaa siihen et viivoista tulee hyviä kun niitä vetelee. Enste riittävän monta luonnosta ja sitte vaan tussilla saman kaavan mukaan kun hahmon olento alkaa löytyä.

Ramalla on hyvä juu. Torson asento luonnollinen, mutta käsien asettelu on hankala ja näyttäisi oudolta valokuvassakin. Hiusmassoista muodostuu pään korkeudella outo kuvio kun kattoo pidempään.

Tämän Hollen naisen rinnat näytäisivät uhmaavan painovoimaa? Haarovälissä on outo pullistuma? Onks nyt yö vai päivä?! Hyvä fiilis kumminkin hahmosommittelu pelaa.

Veli, pelaa nätisti vastaväreihin viittailulla. Katoinkin jo että onks toi tehty mallista. Asento on luonnollinen ja anatomian pienet fibat ei pistä ihan äkkiä silmään (onks sillä naisella oikeesti tollaset jalat/reidet?). Hyvät lattarinnat. Tehokas muuten, mutta tasapaksut viivojen päät tökkää mulla hiukan.

Wiljamin harmaa luo kotikutoisen fiiliksen. Samoin nuo pinnat joist tulee hyvin plastinen 3-ulotteinen vaikutelma. Vääntömomentteja näkyy oikeastaan vain jalkaterissä  eli saapikkaissa. Muuten hyvinkin onnistunut kokonaisuus. Dynamiikkaakin on vaikka hienovaraisesti.

Maziwapp, kyllä mä tän suurin piirtein hahmotin, vaikka en ymmärtänytkään mitä hahmo tekee tollasessa asennossa. Täälläkin on silikonia huulissa tälläkin niinku muutamalla muullakin. Sun nimmari sekoo kuvaan? Noihin mustiin pintoihin ei lopulta tartteis noit valkoisia viivoja jos anatomia on muuten kunnossa.

Joonase, onks tää laudalla piirretty? Koneella kumminkin. Viivan hakeminen näkyy, vaikka hahmon asento onkin melko luonnollinen. Ilme, pään asento sekä hartia ja lantiolinjat kunnossa. Mä en kyllä tiä miten koneella tämmösiä vois ees piirtää?!

Veli 2. Kaikki Ok, paitsi pikkupöksyjen varjon väri (!?) ja koko kuvan sommittelu. Keltanen näyttää niin helposti vain likaiselta. Tuo jalka ulos on turhan rohkee veto. Kantapää (jalka koukussa) mukaan? Onks näil tusinataustoilla mitään virkaa? No, on toi näkyvä jalkateräkin piirun verran vinkurallaan. Siitäkin vois järktä vaikka äänestyksen, että miten korvanlehden pitäisi näkyä hupun alta. Ai persana, toi keltanen räiske taitaakin olla viitta. Huh! Tässäkin on valokuvasta haetun makua, mutta ei se haittaa. Ylävartalo ja kasvot+katse on kuitenkin ne tärkeimmät.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #25 : 20.01.2006 klo 00:00:54 »
iJusten. Pidän punaisista hiuksista. Asento alkaa olla kohdallaan samoin asenne. Ehkä piirrospuolella on kumminkin vielä hiomista niin että värittelyn kanssa ei kannata kiiruhtaa? Piirsitkö, mietitkö ollenkaan sitä kättä joka näyttäis nyt olevan amputoitu?
Kiitos kommenteista kaikki. En itseasiassa odottanut ensimmäistäkään, mutta onhan se hienoa. Kyllä, tussauksessa kuva menetti hirveästi tehoaan. En ole itsekään erityisen tyytyväinen lopputulokseen. Väritin sen koska halusin tietää miltä puku näyttää väritettynä, ja kuitenkin olin uhrannut siihen jo pari tuntia (olen erittäin hidas tekijä).
Opettelen värittämistä koska värit näyttää kivoilta piirrustamisessa ja haluan oppia piirtämään siten, että väreille jää tilaa (eikä jokaista muotoa ole tussattu). Lisäksi arvelen, että kyllä sitä kehittyy vaikka tekee kahta asiaa samaan aikaan. Emmä tästä ammattia itselleni etsi, vaan kivaa harrastusta :)
Jätin jalat piirtämättä koska ne eivät koskaan onnistu, enkä pitänyt sitä vaivan arvoisena. Homma on työn alla.

Ja kaiken kaikkiaan minusta lopputulos oli aika onnistunut. Se olisi voinut olla parempi, mutta kuitenkin lopputulos näyttää siltä, että oli uhratun ajan arvoinen.
Mietin toista kättä hetken, ja päätin että se oli piilossa selän takana. Lopputyötä katsoessa päätös saattoi olla väärä, mutta silloin se tuntui oikealta.

Ja hienoa että ihmiset jaksaa piirtää! Kun katsoin ensimmäisen kerran miten tämä keskustelu on edennyt, hämmästyin kun toka sivu oli alkanut; olin odottanut max. kaksi vastausta.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #26 : 20.01.2006 klo 00:12:09 »
Ehkä sekotit Weltsu noihin hiuksiin? :D
Ei kun tarkotin niiden takana olevia läpyttimiä.

Lainaus
Veli, pelaa nätisti vastaväreihin viittailulla.
;D Tää on aika hyvä, kun en väreistä mitään tajua.

Lainaus
(onks sillä naisella oikeesti tollaset jalat/reidet?).
Suunnilleen. Tossa mun kuvassa on vähän paksummat. Pistän tähän ton alkuperäisen kuvan liitteeksi, niin voitte vertailla. Se on Victoria's Secret -mallistosta.

Lainaus
paitsi pikkupöksyjen varjon väri (!?)
Joo. Halusin vaan kokeilla, että mimmosta varjoo saa, kun pistää siveltimen asetuksiksi opasityn alle puoleen ja siveltimeksi semmonen pehmeäreunainen paintbrush. Värinä oli tumman harmaa.

Lainaus
ja koko kuvan sommittelu.
Joo, ois pitäny pistää enempi tavaraa tonne vasemmalle. Mutta kun en viittiny kunnon kaupunkikuvaa väsäämään...Laiska..

Lainaus
Tuo jalka ulos on turhan rohkee veto.
No ei. Sitä ei vain ollut alkuperäiskuvassa enkä viittinyt itsekään sitä piirtää loppuun.

Lainaus
No, on toi näkyvä jalkateräkin piirun verran vinkurallaan.
Mutta senpä jaksoinkin piirtää (ja tässä tulos). Toi jalka kun oli nurmikolla ja ruoho peitti sen aika tehokkaasti.

• Jäsen
« Vastaus #27 : 20.01.2006 klo 00:23:20 »
Mua on jostain syystä aina huvittanut noi supersankarimimmit joilla on pikkuhousut trikoiden päällä. Niinku tolla Veljen kakkospiirroksella. Ei edes suoralta kädeltä tule mieleen sellaisia naissankareita; yleensä ei ole mitään, on hame tai sitten on sellaiset ylöspäin nousevat jotka korostaa sääriä. Tuli vaa mielee.

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Vastaus #28 : 20.01.2006 klo 00:48:58 »
En saa nukuttua , yön kostajat riivaavat

----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

• Jäsen
« Vastaus #29 : 20.01.2006 klo 01:01:54 »
Ei helvetti, toi Jukan on iha #1.