Kirjasto 10:ssä ei oo tollasta pöytää vaan Lasipalatsissa 2 kerroksessa.
Joo. Siihen ei vielä kait tarvitse varata aikoja. Minäkin istua pötkähdin kysymättä että voinko olla jonkin aikaa piirtämässä tänään. Tosin hyvähän se on kysyä, jos vaikka sattuu piirtämään jotain pitempää juttua ja sitten joku tulee varaamaaleen ajalle. Ikävä keskeyttää oma duuni.
Mäkin käyn siellä piirtämässä ihan aikani kuluksi, kun päivät työttömällä tuppaa olemaan aika pitkiä ja tosi ikävystyttäviä. En oo edes ottanut yhtään jutuani talteen tuolla kirjastolla USB-tikulle niistä, mitä oon tuherrellut. Kaikkein kivointa on korjata virheet. Ei tartte pelätä, että muste leviää paperiin ja käsiin.

Tää on tällästä ajan tappamista mulla ei ehkä mitään vakavaa piirtämistä. Kun kotona ei tule enää juuri mitään tehtyä, täytyy jotenkin pitää yllä pientä tatsia piirtämiseen.
Aluksi olin siellä enemmän, mutta tänään taas pitkästä aikaa tulin moikkaamaan Wacomia.
Ajattelin huomennakin jossain välissä olla hetken jos selkä sallii. En pysty nykyään istumaan kovin kauaa kerrallaan. Olen ainakin siellä klo 12 jos siinä ei istu ketään. Voi tulla moikkaamaan jos joku on liikenteessä. Tosin en oo varannu aikaa. Mutta ehkä siellä ei oo ketään.
Siinä se pöytä on niiden virkailijoiden vieressä olevalla pöydällä.