0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eli, jos piirtopöydällä piirtää neliön se onkin näytöllä suorakaide?
Tosin ei niin hyvin ettenkö odottaisi Cintiqiä kuola roikkuen.
Milloinkas saat vehkeen? Laitahan sitten kommenttia.
Heti kun maahantuoja toimittaa jälleenmyyjälle, ehkä jopa ensi viikolla. Sitte kirjoitan pika-arvion.
Mistähän tuo sana piirtopöytä on tullut?
Olen ajatellut ostaa itsellinen piirtopöydän, mutta budjetti on suhteellisen niukka.Olen katsellut tuollaista Wacom Bamboo A6-piirtopöytää. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23923Kuvauksessa sanotaan "Wacomin uudella Bamboo piirtopöydällä teet yksilöllisiä asiakirjoja." , mutta mahtaakos tämä piirtopöytä silti toimia esim. photarin kaverina?
Osaako, joku vastata tähän mun kysymykseen???
(Ai niin, mutta enhän minä vanha voi tietää uusimmista versioista, koska käytän vielä Windows XP:tä, Photoshop 7:ää
Koska se Bamboo tuli Wacomin listan budjettipäähän sen Voliton tilalle, jonka valmistus lopetettiin, uskoisin sen toimivan samalla tavalla Photoshopin kanssa, eli ihan kivasti. (Ai niin, mutta enhän minä vanha voi tietää uusimmista versioista, koska käytän vielä Windows XP:tä, Photoshop 7:ää ja Volito 2:ta. Mutta ne toimivat hyvin yhdessä.)
Ookei, kiitti vastauksesta! Onkos kellään muulla tietoa tästä Wacom Bamboo A6-piirtotabletista?
Siitä oli joku ympäripyöreä arvio uudessa Mikrobittilehdessä.