Ei se voi olla tuskaa kun ei ole minkäänlaista ongelmaa 17-tuumaisellakaan. Pikku ranneliikkellä päästään laidasta laitaan. Isommalla olisi kun pitäisi varata tilaa käden liikuttamiseen. Tässä sängyllä lojuessa mahtuu aa6 justhin tuohon viereen ja läppäri vattalle.
Itse koen kursorin vilistävän näytöllä turhan vikkelästi A5:lla. Pienellä liikkeellä päästään varmasti reunasta reunaan, mutta jospa haluaakin osua tarkasti johonkin tiettyyn kohtaan. Minun käteni ei ole maailman vakain, joten siksi vierastanen tuota, mutta jos siitä itse tykkää, niin mitäs minua kuuntelemaan.
Isolla levyllä on se hyvä puoli, että koko käsi joutuu työskentelemään, jolloin rannetta ei vahingossa telo sairaalakuntoon. Pienellä tätä ongelmaa ei oikeastaan voi välttää pidemmän päälle
Tuo sängyssä piirtäminen on uskomatonta. Itse pystyn hetken aikaa piirtämään mahallani makoillen, mutta niska huutaa armoa nopeasti.
Mapping-tapaa ei voi vaihtaa kynän nappuloista vaan Wacomin asetuksista ohjauspaneelista.
Mutta nappuloitten toimintavaihtoehtoja on ainakin intuosissa vaihdeltavissa yllin kyllin.
Voipas vaihtaa. Toimintavaihtoehtoina on mm. "Mode toggle...", jolla tilaa voidaan vaihtaa lennosta. Uskon kaikkien wacomien tukevan tätä, koska kyse on vain ohjelmistosta.
Terää ei ole tarvinnut vaihtaa ikinä. Pahin ongelma on levyn ja johdon liitoskohta joka on neljässä wacomissa nitkunut rikki. Uusi piuha maksoi 60 euroa.
Terä ei näytä kuuluvan niihin, joita heitetään joka toinen viikko roskiin, mutta itse levyn pinta on tehty eräissä malleissa hyvin oudosta materiaalista. Olikohan se Volito2, jonka karkea pintakerros raaputtuu pikku hiljaa pois ja alla olevalla pinnalla ei ole yhtään kitkaa?