Kirjoittaja Aihe: Turun sarjakuvatapaamiset  (Luettu 255032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re: Turun sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #930 : 19.04.2007 klo 18:31:58 »
Kyllä vois luonnostelusession auringon alla joskus ottaa. Mutta en minä maalata osaa...

8]

puppeli

• Uusi jäsen
« Vastaus #931 : 19.04.2007 klo 19:21:20 »
hienoja maalauksia! Minen oo maalannu sitten 90-luvun alun mittää oikeesti. Vähän vain diginä. Maalaa sää, me katellaan ja juodaan tärpätit.  ;D
Kesäaikaan vois kyllä ihan oikeesti kokoontua ainakin joksikin aikaa ulos jonnekin? Joko sitten maalaamaan, luonnostelemaan, piirtämään tai sitten vaan ottamaan vähän olvia. Eiköh?

Timo

voitais vaikka joskus tavata tuolla kuralan kylämäessä, porukka vois vaikka kännätä ja ampua varsijousella sillä aikaa kun muut maalais/piirtäis..
Argh, mun on kyllä pakko päästä pois kotoa, siellä kun ei saa mitään aikaiseksi. mä vaan katon animea silmät pyöreinä kaiket päivät :(

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #932 : 19.04.2007 klo 21:37:26 »
...porukka vois vaikka kännätä ja ampua varsijousella sillä aikaa kun muut maalais/piirtäis..

Kylämäki olis hyvä paikka. Ja sen verran kaukana, että kukaan tuskin viittii lähteä pelkästään dokaamaan sinne asti. Mä olen mukana piirtämässä, jos aikataulu on sopiva.

Jouset ja pullo on kyllä mielenkiintoinen yhtälö...

8]

puppeli

• Uusi jäsen
« Vastaus #933 : 20.04.2007 klo 10:20:19 »
sovitaanko että lähdetään ulos maalaamaan/piirtämään sitten kun ulkona on yli 20º C, ok?
hmm.. niin ja pitäiskö mun aloittaa uusi threadi tämän järjestämistä varten?

ala

• Sáiva gärbmas
  • Jäsen
  • I will
« Vastaus #934 : 20.04.2007 klo 14:28:36 »
Kuulostaa hyvältä! Olvi mukaan myös ehdottomasti.... 8]

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #935 : 20.04.2007 klo 22:52:54 »
Kylämäki olis hyvä paikka. Ja sen verran kaukana, että kukaan tuskin viittii lähteä pelkästään dokaamaan sinne asti. Mä olen mukana piirtämässä, jos aikataulu on sopiva.

Osahan meistä lähtee dokaamaan ihan toiselle puolelle maata asti - tai ainakin Tampereelle...  ;)

Mutta toki kesällä pitää ulkona treffailla! Tavalla tai toisella, paikassa tai toisella. Voitaisiin laivallakin käydä jossain vaiheessa!
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #936 : 21.04.2007 klo 11:36:49 »
Kiikelit ulkolaitumella!

Ulkona piirtely kuulostaa fantsulta!

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #937 : 21.04.2007 klo 12:06:48 »
Osahan meistä lähtee dokaamaan ihan toiselle puolelle maata asti - tai ainakin Tampereelle...  ;)

Toukokuun lopussa lähdetään Kemiin dokaamaan. Olen järjestänyt koko laumalle yöpaikan jo.

Mutta tottakai naiduntaminen Kylämäessäkin täytyy kokea. Minä voin maalata vaikka Vesan kaljun, sanotte vain minkä väriseksi.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #938 : 21.04.2007 klo 12:14:47 »
Toukokuun lopussa lähdetään Kemiin dokaamaan. Olen järjestänyt koko laumalle yöpaikan jo.

Mein gott!   :o

Mun kaljusta tehtäköön keltainen. Sitten eivät hauku enää lassenorrekseksi tai urhokalevakekkoseksi.
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #939 : 21.04.2007 klo 12:55:35 »
Tulikin mieleen hauska juttu Turuusta. Sikäläiseen kippolaan tuli muinoin eräs skini-aatteen kannattaja buutsitassu klani, kaljunsa täynnä mustia pilkkuja. Porukka katseli ihmeissään ja alkoi naureskella. "Mikäs ihmeen leppäkerttutauti suhun on iskeny?" Hekottelusta ei tullut loppua, ja skinivalkoa kävi ilkeily itkettämään.
Lopulta eräs nainen meni suoraan kysymään, että kuka susta on tehny leppäkertun?
Itkunsekaisella äänellä skinari parahti: "Mää ite... kun mä lähdin kotoa, mä ajattelin et mä näytän pantterilta!"   
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #940 : 21.04.2007 klo 12:58:03 »
Leppäkertuthan on petojen sukua!  ;D

TetrisOHNI

• Piiruustaaja
  • Jäsen
  • Teini-ihme
« Vastaus #941 : 22.04.2007 klo 05:56:17 »
Avataan Turkuun Yliopistonkadulle pian: Fingerborg Force! (No, I'm not kidding!) Käykää itse vilkaisemassa. Joku säläkauppa vaihtaa nimeään häkellyttävin lopputuloksin.

Lisäksi Yliopistonkadulle on nyt keskittynyt sekä Leather Heaven että jokin gootti/satanisti-rekvisiitan kauppapaikka vierekkäin.

Tätä menoa Pieni Leffakauppa on kohta normaalein putiikki niillä seuduilla.

ala

• Sáiva gärbmas
  • Jäsen
  • I will
« Vastaus #942 : 23.04.2007 klo 19:21:35 »
Olen järjestänyt koko laumalle yöpaikan jo.

...wasser?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #943 : 23.04.2007 klo 23:17:24 »
...wasser?

Öö, no, makuupussipohjalta kaverin lattialle Kemin korpeen tai jotain semmoista. Ei nirsoille. Torstain tapaamisessa lisäinfoa siitäkin, tuu sinne!

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #944 : 24.04.2007 klo 10:26:45 »
Öö, no, makuupussipohjalta kaverin lattialle Kemin korpeen tai jotain semmoista. Ei nirsoille. Torstain tapaamisessa lisäinfoa siitäkin, tuu sinne!

Voitaisko pitää perjantaina jonkin sortin varjotapaaminen nimimerkillä Helsinki saatana  :-*
-Roope Ankka