Joo eli Timon opastamana laitan saman viestin tänne, minkä jo pistin tuonne ilmeisesti aivan väärään paikkaan. Kuulinkin jo että huomenna treffaatte, mutten ihan kykene paikalle kun menin jo sopimaan muita sidonnaisuuksia. Pitää yrittää seurailla tätä threadia ja tulla seuraavalla kerralla paikalle. Tässä siis tuo alkup. viesti, voila:
Hra Ronkainen lähestyi minua joskus muinoin ja kyseli vanhojen Tursas-lehtien perään, Turussa oli kuulemma aktivoiduttu jonkinlaiseksi sarjakuvakoalitioksi jälleen kerran ja niitä kaipailtiin.
Itse luotsasin Turun Sarjakuvaseuraa n. '98 - 01 ja minulta löytyi vuosisiivouksen yhteydessä kokonaista neljä ylimääräistä kappaletta Tursas #3:sta, ne saa ken haluaa ottamalla minuun sähköpostitse yhteyttä. Ykköstä ja kakkosta minulla on vain yksi kappale.
Muutenkin jos teillä on jotain kokoontumisia, voin tulla kaiholla muistelemaan siitä, mitä silloin aikoinaan tehtiin ja on minulla jonkinlaiset toimintakertomuksetkin noiden vuosien ajalta jos kiinnostaa. Ylipäätään oli todella mukavaa kuulla, että aktivoitumista on tapahtunut. Itse olen valitettavasti joutunut jättämään sarjishommat vähemmälle viime vuosina, työ häiritsee vapaa-aikaa (viimeisimmäksi kulttuuriteoksi jäi "Marketin Masa" -niminen kuukauden kotimainen -strippi Iltiksessä silloin joskus). Pari albuminmittaista projektia odottaa kyllä pöytälaatikossa, ilmeisesti eläkepäiviä.
Teemu O.