Kirjoittaja Aihe: Turun sarjakuvatapaamiset  (Luettu 254477 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Re: Turun sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #660 : 31.12.2006 klo 14:49:51 »
TSK-tuparit ehkä tammi-helmikuussa, saunakin löytyy. 

Hyvä homma, on sitten jotakin poltettavaa. Mieluummin tammikuussa jos saa äänestää, helmikuu on niin kiiruinen.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #661 : 01.01.2007 klo 21:15:47 »
Uudenvuodenjuhlat on juhlittu ja Petterikin tuli sattumalta samaan paluujunaan Tampereelta tänne eteläiseen Turkuun. Nyt on vähän fiilistä että muutamien päivän RAUHOITTUMINEN tekisi ihan terää, joo-op!

Torstain tapaamisesta rauhanpiipun päivä. :)
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #662 : 02.01.2007 klo 15:04:30 »
Niin mäkin teitä, kultsit. Joo, ihan oikeasti olin taas töissä.

Meillä on ikävä sinnuu Alexei!  :-*

Vaihdoin vanhempaan avataraan ihan ilomielekseni. Vanhan pistin kiertoon. Uh-huh.
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #663 : 02.01.2007 klo 19:02:35 »
Mää otan torstaina ihmeteltäväksi piensarjakuvalehden vuodelta -72. Kyseessä on Kari Sipilän Zen 1, Aika Ibizalla - sarjakuva syvyyden valtakunnasta. Kustantajana Mysteeni ry, joka myös Tähti-lehteä julkaisi. Aika hämyä kamaa.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #664 : 02.01.2007 klo 19:45:26 »
Saa nähhä kerkeenkö käymäänkään, tuli kirjoitushommia sen verran perjantaiksi-valmista -periaatteella, etten uskalla söhlätä. Katotaan kuin käy.

Timo

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #665 : 02.01.2007 klo 21:07:42 »
Määkin, Timo, ajattelin olla kiltillä linjalla. Että sikäli voit rohkeasti tulla. Nyt ei ihan repeä.  :-*
-Roope Ankka

temeteus

• Uusi jäsen
« Vastaus #666 : 03.01.2007 klo 15:57:59 »
Joo eli Timon opastamana laitan saman viestin tänne, minkä jo pistin tuonne ilmeisesti aivan väärään paikkaan. Kuulinkin jo että huomenna treffaatte, mutten ihan kykene paikalle kun menin jo sopimaan muita sidonnaisuuksia. Pitää yrittää seurailla tätä threadia ja tulla seuraavalla kerralla paikalle. Tässä siis tuo alkup. viesti, voila:

Hra Ronkainen lähestyi minua joskus muinoin ja kyseli vanhojen Tursas-lehtien perään, Turussa oli kuulemma aktivoiduttu jonkinlaiseksi sarjakuvakoalitioksi jälleen kerran ja niitä kaipailtiin.

Itse luotsasin Turun Sarjakuvaseuraa n. '98 - 01 ja minulta löytyi vuosisiivouksen yhteydessä kokonaista neljä ylimääräistä kappaletta Tursas #3:sta, ne saa ken haluaa ottamalla minuun sähköpostitse yhteyttä. Ykköstä ja kakkosta minulla on vain yksi kappale.

Muutenkin jos teillä on jotain kokoontumisia, voin tulla kaiholla muistelemaan siitä, mitä silloin aikoinaan tehtiin ja on minulla jonkinlaiset toimintakertomuksetkin noiden vuosien ajalta jos kiinnostaa. Ylipäätään oli todella mukavaa kuulla, että aktivoitumista on tapahtunut. Itse olen valitettavasti joutunut jättämään sarjishommat vähemmälle viime vuosina, työ häiritsee vapaa-aikaa (viimeisimmäksi kulttuuriteoksi jäi "Marketin Masa" -niminen kuukauden kotimainen -strippi Iltiksessä silloin joskus). Pari albuminmittaista projektia odottaa kyllä pöytälaatikossa, ilmeisesti eläkepäiviä.

Teemu O.

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #667 : 03.01.2007 klo 16:29:55 »
Rauhallisella linjalla taidan itsekkin olla! Tuun suoraan hammaslääkäristä! Katsotaan millä fiiliksellä?

Huomiseen...siis!

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #668 : 04.01.2007 klo 16:58:26 »
Nyt joko kerkeen tänään tai en. En oo tänään syönykkään vielä mitään. Kerkeekö sitäkään.

Timo

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #669 : 04.01.2007 klo 23:19:37 »
Höhöö, selvisin sarjakuvatapaamisesta kuivin jaloin ja riittävän kuivin suin, kuten aikomukseni olikin! Siitä huolimatta, että pojat koettivat väen vängällä juottaa triplajallun! Kiitos vaan, mutta joka päivä nyt vaan ei kykene. Onneksi.  ;)

-Roope Ankka

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #670 : 05.01.2007 klo 07:49:22 »
Siitä huolimatta, että pojat koettivat väen vängällä juottaa triplajallun!

Kaadoit sitä minun kaljaani, senkin liero! Ainoastaan siitä johtuu että olen humalassa, kyllä se on näin.

Sippoleenakin nähtiin! Pastori Lyytikäistä ja Alexeita kohtaan tuntemamme ikävä sen sijaan jatkui. Toni-parka oli ihan puudutusaineissa eikä oma itsensä ollenkaan, tukkakin oli hammaslääkärin tuolissa vaalentunut.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #671 : 05.01.2007 klo 08:47:36 »
Kaadoit sitä minun kaljaani, senkin liero! Ainoastaan siitä johtuu että olen humalassa, kyllä se on näin.

Niin, Petteri, niin. Elämä ei ole helppoa, mutta kovaa kuitenkin. :(

Mihinkös aikaan ja miten pääsitte anniskeluravintolasta kohti kotia? Ehkä sentään ennen valojen räpsähtämistä?
-Roope Ankka

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #672 : 05.01.2007 klo 10:55:56 »
Nyt olo on taas normaali! Olin vain kipulääkettä vailla! Vähän vielä jomottaa mut kipu kasvataa, eikö niin sanota?

Nyt rötvään ja katon leffoja! Sairasloman kunniaksi!

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #673 : 05.01.2007 klo 11:04:04 »
Seuraava tapaaminen on siis (luojan kiitos) kahden viikon kuluttua. Silloin on luvassa ihan asiaakin. Ajattelin, että voitaisiin pitää vuoden ensimmäinen kokous, jossa vähän mietittäisiin kevättä ja ennen kaikkea "tiedotusstrategiaa", tai lähinnä sitä, että mitä tehtäisiin ja miten saataisiin vähän uusia jäseniäkin mukaan, ettei homma kuivuisi kokoon heti alkuunsa.

Toivonkin, että sitä silmällä pitäen jokainen vähän kuin issekseen miettisi, mitä keinoja uusien jäsenten hankkimiseksi voisi olla. :)
-Roope Ankka

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #674 : 05.01.2007 klo 11:27:07 »
Mihinkös aikaan ja miten pääsitte anniskeluravintolasta kohti kotia? Ehkä sentään ennen valojen räpsähtämistä?

Olisin veikannut että lähdimme yhtä aikaa sun kanssa, mutta ilmeisesti emme? Sen muistan että Jouko nappasi taksin ja tarjosi mullekin kyydin sillä. Se on sitten ystävällinen mies. Kotona uskoisin olleeni ennen puoltayötä. Enkä käynnistänyt tietokonetta, joten aamulla oli päällä vain valot!