Kirjoittaja Aihe: Turun sarjakuvatapaamiset  (Luettu 255546 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Gothadelica

• Vieras
Vs: Turun sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #1455 : 19.03.2008 klo 20:29:06 »
Tosin miettikää hetki kyseistä porukkaa CCCssä, kaikilla samanlaiset paidat päällä. Kaunista. Hyvin kaunista.
Selkään olisi vielä voinut painaa CCC:n mainoksen ja Tursa tourdates 2008 listan.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #1456 : 19.03.2008 klo 21:24:20 »
Selkään olisi vielä voinut painaa CCC:n mainoksen ja Tursa tourdates 2008 listan.

Niin olisikin.
Vielä ehtisi fiksailla (kyllä ovat painossa, Mustia.Yllätys yllätys)
Slogan "Cthulhu &Turun sarjakuvakerho- miksi tyytyä vain pienempään pahaan?"
ja alle ainakin(mutta ei ehkä ainoastaan) Tampere kuplii,Kemi, Finncon, Helsingin Sarjisfestarit , Turun kirjamessut ja Tähdet OvAt OikeIn:RagnarökGotterdämmerung...ei kun Necro 3.

Seuraava TurSan paita taittakin olla sitten se Palsalla varustettu "minäkin olen Necrofiili".
Toinen vaihtoehto on semmoinen kiva jossa on vyöt hihansuissa...

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #1457 : 19.03.2008 klo 21:53:00 »
Seuraava TurSan paita taittakin olla sitten se Palsalla varustettu "minäkin olen Necrofiili".
Toinen vaihtoehto on semmoinen kiva jossa on vyöt hihansuissa...
Nuo saa sitten varmaan tilattua sitä seuraavassa tapaamisessa?  Klassinen luen sarjakuvia ja syön lapsia olisi myös hieno.

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #1458 : 20.03.2008 klo 11:09:32 »
Kevättä ilmassa. Nyt on hyvä aika suunnitella kevään kovimmat teepaidat! Saadaan taas yksi hyvä syy vallata CCC. TurSan teepaita malliston julkistaminen. Ei tarvita kun runway jolla esitellään paidat. HOT HOT! 8]

Muoti kohtaa TurSan

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #1459 : 20.03.2008 klo 13:54:33 »
Muoti kohtaa TurSan

Poikkeuksellinen ,mutta mahdollinen,tilanne avoimessa painosarjassa.
Tosin  väistämättä: muoti häviää eittämättä tyrmäyksellä.

Jos painopaikka pitää sanansa niin ensi tapaamiseen voi tulla yläruumis paljaana, tähän asti ilmoittautuneille on paidat.
Pai saa sitten Petteriltä omansa.

Uusia designeja saa tuoda ensi tapaamiseen tietty.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #1460 : 20.03.2008 klo 20:08:33 »
Pai saa sitten Petteriltä omansa.

Kuten aina.  :-*
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #1461 : 21.03.2008 klo 19:14:05 »
Viikon kestänyt Cosmiciton aika jätti niin syvän puutostilan, ettei eilinen istunto vielä riittänyt vaan tänään on mentävä uudestaan. Sitäpaitsi pikkulintuiset visertelivät paikalle saapuvan vallan vihreän vallan edustajan pääkaupunkiseudulta!

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #1462 : 26.03.2008 klo 20:44:53 »
Ilmaantunen huomenna tuossa noin 19.00-19.30.
Käyn hakemassa päivällä (toivoakseni) pinon paitoja kantoon ja olen pakotettu käymään yhtiökokouksessa joka on tungettu klo 18.00.
Eli varautukaa puhumaan siinä vaiheessa asiaakin.

Muille siis huomenna paita paitsi Matti Karjalaiselle. Syy: Tamperelaisuus raskauttavain asianhaarain vallitessa (ja se ettei ole mitään yhteystietoja sinne päin....Kupliissa sitten)

Itse en ehdi, joku muu saa hakea pääsiäismunia alesta että voidaan puhallella niihin.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #1463 : 26.03.2008 klo 21:50:36 »
Ottaa kupoliin toi tamperelaisten meno niin paljon että jätän koko tamperesarjakuvatapahtuman väliin ja keskityn Necro III:een täysin sukukalleuksin.

(suomeksi: oon työmatkalla Kemissä justiinsa sopivasti Tre Kuplii -viikonlopun.  :(  )
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #1464 : 27.03.2008 klo 17:16:08 »
Haettu. Ossin, Petterin, VesaPain, Sarimuskurimuksen, Tirrin paidat saapuvat muutaman tunnin sisällä.
Minä myös.

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #1465 : 27.03.2008 klo 17:31:21 »
Muille siis huomenna paita paitsi Matti Karjalaiselle. Syy: Tamperelaisuus raskauttavain asianhaarain vallitessa (ja se ettei ole mitään yhteystietoja sinne päin....Kupliissa sitten)

Jos Trelaisia tulee Turkuun diskoilemaan ensi viikon la, niin saako paitaa yllensä?

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #1466 : 27.03.2008 klo 17:43:41 »
Jos Trelaisia tulee Turkuun diskoilemaan ensi viikon la, niin saako paitaa yllensä?

Todennäköisesti, järjestelykysymyshän tuo on.
Ja sitä paitsi: kukaan ei halua nähdä tamperelaista ilman paitaa.

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #1467 : 27.03.2008 klo 18:13:34 »
Ja sitä paitsi: kukaan ei halua nähdä tamperelaista ilman paitaa.

Ei pidä paikkaansa. Eräskin tampesterilainen on valittu Euroopan parhaaksi aikuisviihde-esiintyjäksi epsanjassa...

Nyt mennää off topicciin ja lujaa, mutta jos saadaan korkeajännittävä kauhupartio sullottua ökymaasturiin, niin diskossa törmäillään.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #1468 : 27.03.2008 klo 21:30:07 »
Nyt mennää off topicciin ja lujaa, mutta jos saadaan korkeajännittävä kauhupartio sullottua ökymaasturiin, niin diskossa törmäillään.

M vai L? Minua ei diskossa näy, ei Fingerpori- tai muussakaan mutta toimitan sitten Petterille.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #1469 : 28.03.2008 klo 10:22:05 »
M vai L? Minua ei diskossa näy, ei Fingerpori- tai muussakaan mutta toimitan sitten Petterille.

Mitä ihmettä, Sippo, eikö tanssijalkaa muka vipattele jo?  :o

Kiitos paljon pukimesta; poimin sen Peditchiltä. :)
-Roope Ankka