Minusta nuo ovat ihan kaikenikäisille sopivia kuvia. Millä perusteella ne eivät sitä olisi?
Ei kai siitä olekaan kyse (no okei, Joen K18 merkintä on tosiaan vähän epäkelpo, koska ainakin itse pistäisin varoituksen vain tuosta materiaalin laadusta enkä välttämättä painottaisi mitään ikärajaa, Batmanin oletettu homous kun voi monelle sarjakuvaharrastajalle olla kuitenkin arkaluontoinen aihe). Tuo lainaushan alkoi sanoilla "Jos kuitenkin haluat tuoda esille arkaluontoista materiaalia".
Montako hauskaa sarjakuvaruutua esimerkiksi minun viestiäni edeltäneet sinun ja X-menin viestit sisältävät?
Ei yhtään, mutta analysoimme puhki yhtä sellaista (tai eihän se ruutu ollut, vaan kansi). Mutta siitäkään ei ollut kyse. Alkuperäinen kysymykseni ei siis ollut moite, vaan vain kysymys, että mikä juttu tämä on kun et linkkejäsi selittänyt millään lailla. Nyt olen ymmärtänyt sen verran, että linkeilläsi halusit nimenomaan viitata edellisen sivun keskusteluun Batmanin seksuaali-identiteetistä. Tämä olisi ollut hyvä mainita heti kättelyssä.
Mistä sinä tuon pedofilian äkkäsit?
No kun Robinhan on oikeasti korkeintaan joku 14 vuotias. Noiden kuvien Robin näyttää toki vanhemmalta, joten ehkä Dick on hetkeksi vaihtanut Nightwingin asun takaisin vanhaan eikä kyseessä sitten olekaan mikään nuorukais-Robin.