Vaikka kannessa näkyikin nimi Romita olin varma siitä että tämä on lelulehti koska hahmojen asettelu kannessa mielestäni vastasi juuri näitä lehtiä. Jos tämä tosiaan on oikeaa sarjakuvaa niin on todella yllättävää että tälläistä aletaan julkaisemaan edellisten lopetuksien jälkeen.
Askeettinen poseerauskansi on tosiaan vähän lapsellinen. Mutta lelulehtien kannet eivät yleensä ole näin hillittyjä, niissä on mainostekstejä ja kirjavia aineksia, eikä niissä edes käytetä normilehtien aineistoa. Tuossa blogin kannessa myös lukee ”Sankareiden aika” eli Michaelin ja muiden mainitsema Avengers-lehden ”Heroic Age” -tarinalinja.
Siege pitää vielä hankkia mutta sitten alkaakin tämä Heroic Age. Hinta näyttäs olevan 5,50 e eli 2-3 amerikkalaista lehteä / numero?
Veikkaan kahta alkuperäisnumeroa. Hinta on hyvin lähellä Hämähäkkimiestä ja Ryhmä X:ää (4,95 €). Nykyisten lelulehtien hinnat muuten ovat korkeammat kuin 5,50.
On kyllä hienoa.
Minulla on tunne, että tämä Kostajat-lehti saattaisi myydäkin.
Onhan siinä sentään tavallisen pulliaisenkin fanittamat Hämis, Wolverine ja Rautamies.
Hyvä pointti: menestyvässä lehdessä sankarien pitää olla suosittuja. Heidän tunnettuutensa on tärkeä asia, mutta se ei riitä, kuten on havaittu Teriksen ja Mustiksen kohdalla.
Ameriikan päässä on taattu ainakin valikoima.
on Avengers, secret Avengers, New Avengers ja Avengers academy.
Kannen perusteella mennään, kuten Kespakin toisaalla mainitsi, Bendis JR JR nelosvolalla joka on aika hyvä (jos kohta osaa taustoista pitänee availla pertti ja pirjo peruslukijoille jotka eivät ole ulkomaan kielisiä lukeneet että "öh, minkäs värinen hulkki oli?")
Toivottavasti tarinan sisään pääsee helposti. On helppoa pudottaa satunnaiset lukijat kärryiltä viittaamalla amerikkalaisiin lehtiin ja tolkuttomaan määrään tapahtumia.
Veikkaan, että tämä ilmestyy erikoisjulkaisun tyyppisenä eikä tilattavana, koska tätä vielä kokeillaan, mutta ilahdun, jos olen väärässä. Hankin joka tapauksessa kaikki numerot. Unelta tämä minustakin tuntuu. Kohta Egmontilta sanotaan, että blogin kansi oli vain koekansi ja että oikea lehti on lasten matskua julkaiseva krääsälehti...