Kiitoksia. Minulle LC oli vähän pettymys. Painojälki on hiukan kehno (pikselit näkyy, en tiedä sitten mitä Brian niille hyvälaatuisille kuvatiedostoille teki) ja tekstipuoli jäi selvästi vähän puolitiehen. Tuota piirtelin vajaan vuoden ja sain sinä aikana sen käsityksen, että teksti tulisi vähän eri tyyppisenä. Eli dialogia enemmän muun muassa.
Koitin tihrustaa tarkemmin ja kyllä siinä tosiaan pikselöitymistä on havaittavissa, mutta ei se mulla pomppaa silmiin. Muutenkin tietysti katselen lehteä eri näkökulmasta, kun en ole nähnyt niitä alkuperäisiä piirroksiasi tai muitakaan suunnitelmia. Joo, tekstipuoli tuossa eniten tökkii, muuten kyllä tykkään.
Mun käsittääkseni tämä on jo digipainossa tehty. Ainakin Brianin kuvausten perusteella miellän sen sellaiseksi. Toisaalta digipaino on yhtä kuin kopiokone. Pledge of Allegiancen painotyö onkin sitten jo huomattavasti laadukkaampaa, mutta painopaikka saattaa taas sen jälkeen vaihtua.
Kummassakaan julkaisussa ei ole mainittu painopaikkaa, jonka vuoksi ajattelin että ne on kopioitu kotikonstein. Työpaikan väri-Xerox ainakin tekee just tuollaista jälkeä, että sikäli vois olla semmoisella tehty. Mutta eipä se tosiaan digipainon jälki taida juuri kopiokoneesta erota.
Jään odottelemaan jatkoa Pledgeen, varmaan ilmoittelet sitten täällä kun osat 2 ja 3 on saatavilla.