Kirjoittaja Aihe: Teräsmies vastaan Muhammad Ali  (Luettu 3829 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jkp67

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
Teräsmies vastaan Muhammad Ali
« : 26.10.2005 klo 14:26:18 »
Osaako joku kertoa minulle mikä olisi käypä hinta tälle kirjalle.
Onko Huuto.netissä pyytämäni 10€ ihan utopiaa?
Näitä vaikea arvioida ja varsinkin kun aiemmin olen saanut yllättävänkin hyviä hintoja
vanhoista lehdistäni.Kyseessä siis Teräsmies vastaan Muhammad Ali vuodelta 1978.
Kiitos jo etukäteen.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re: Teräsmies vastaan Muhammad Ali
« Vastaus #1 : 26.10.2005 klo 14:39:23 »
Jos se on hyvässä eli siistissä kunnossa, sivut eivät irtoilleet jne. niin kyllä kymppi on ihan mahdollinen raha. Keräilyarvo on jossain vitosen ja kympin välillä. Ja istuuhan otteluyleisön joukossa, (Pohjoismaisen laitoksen) (taka)kannessa itse U.K.K.

Kekkonen vs. Teräsmies! Siinäpä olisi stoorin aihe!
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 klo 14:41:21 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Rmäki

• Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.2005 klo 15:38:50 »
Joo, itse asiassa eBayssa (kansainvälisillä markkinoilla) tuosta voisi saada enemmänkin, kas kun kyseistä taidepläjäystä ei ole uusintapainettu missään, eikä varmaan ikinä painetakaan. Ja onhan se sentään NEAL ADAMSin piirtämä! En tiedä, paljonko esim. jenkkejä kiinnostaisi hieman fiksattu kansi (Kekkonen EI ole alkuperäisessä, eikä taida olla Abbakaan...). Mutta miten kukaan kärsii noin mahtavasta sarjiksesta luopua?
Rmäki

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #3 : 26.10.2005 klo 16:24:18 »
Onhan tehty myös ultrahieno Teris Helsingissä alpparikin hehheh...kaikkea sitä...

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #4 : 27.10.2005 klo 20:04:02 »
Mä oon aina varjeltunut hyvin keräilyhinnoilta ja tämänkin albumin itse ostin aikoinaan aika halvalla ja sen jälkeenkin olen sitä ihan kohtuuhintaan nähnyt. Alle vitosen hintaan siis. Mutta hieno albumi se on ja aika vähän liikenteessä, joten kyllä se kymppi hyväkuntoisesta voisi helpostikin irrota.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #5 : 27.10.2005 klo 20:22:07 »
Löysin oman hyväkuntoisen kappaleeni Kulkukatin pojasta ja taisin maksaa siitä juuri kymmenen euroa. Teräsmies vs. Muhammad Ali on aiheensa puolesta mielenkiintoinen kuriositeetti, mutta sisältö on kyllä ihan sitä itseään. Jos sarjakuvan hinta määräytyisi pelkästään camp-arvojen mukaan, ei kymppi olisi hinta eikä mikään!

Ja istuuhan otteluyleisön joukossa, (Pohjoismaisen laitoksen) (taka)kannessa itse U.K.K.

Pohjoismailla oli siis oma laitos. Ehdin jo ihmetellä, miten suuri mies se Urho oikein olikaan.
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)