Kirjoittaja Aihe: Ranma 1/2  (Luettu 49929 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
Re: Ranma 1/2
« Vastaus #90 : 29.06.2005 klo 20:10:38 »
Mä ostin Ranma ½:n osan 2 vähän aikaa sitten kirjakaupasta. Kyllähän sen luki kerran jos toisenkin(Mulla on tapana lukea ostamani mangat ainakin kaksi kertaa), mutta ei se omasta mielestäni nyt niin järjenräjäyttävä kirjanen ollut. Mielummin ostan vaikka One Pieceä(Jota keräänkin kyllä).
Hei hei.

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
Re: Tilasin "Ranma½ 1"suoraan kustannusyhtiöltä..
« Vastaus #91 : 01.08.2005 klo 21:57:55 »
Tulipa tuosta mieleeni, että ensimmäisiä osia julkaisuihin kannattaa myös etsiä divareista, yms. Löysin itse paikan josta sain 6 ensimmäistä Conania 4€ kpl.
[Offtopic]: Ykköspainoksia? Itse olen ostanut noita aiempia Conaneita (1, 2, 3, 4) Akateemisesta hintaan 4.95€, mutta ne on kakkospainoksia... Ei sillä että se mua haittais, mutta onhan noi ykköspainokset arvokkaampia. [/Offtopic]
Hei hei.

SailorStarlight

• Vieras
« Vastaus #92 : 04.08.2005 klo 20:32:12 »
Konnichiwa again!!!

Ranmasta tykkään ite, samoin Conan on todella hyvä. Ranma ei ole "kunnollista mangaa" mutta pitdän siitä silti. SUomeksi ikävä kyllä ei suomenneta huolellisemmin piirrettyä mangaa...  :-[OnePeace on O.K en itse tykkää piirtotyylistä kovinkaan paljon... Vielä vähemmän "kunnollista" sekin on kuin Ranma!  :) No, mutta toisaalta sehän on vaan MUN mielipide...!  ;) SAYONARA!  :)

Veli: Poistin jokusen ylimääräisen hymiön.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2005 klo 20:49:44 kirjoittanut Veli Loponen »

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #93 : 04.08.2005 klo 21:01:20 »
Konnichiwa again!!!

Ranmasta tykkään ite, samoin Conan on todella hyvä. Ranma ei ole "kunnollista mangaa" mutta pitdän siitä silti. SUomeksi ikävä kyllä ei suomenneta huolellisemmin piirrettyä mangaa...  :-[OnePeace on O.K en itse tykkää piirtotyylistä kovinkaan paljon... Vielä vähemmän "kunnollista" sekin on kuin Ranma!  :) No, mutta toisaalta sehän on vaan MUN mielipide...!  ;) SAYONARA!  :)

Veli: Poistin jokusen ylimääräisen hymiön.
Millä ihmeellä luokittelet "kunnollisen mangan"? Kyllä One Piece on minusta ihan yhtä "kunnollista", kuin mikä tahansa muu manga. Onhan se sentään japanilaisen piirtäjän/käsikirjoittajan tekemää sarjakuvaa muille japanilaisille Japanin maassa!

Ps. Se on One Piece, ei One Peace.
Hei hei.

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #94 : 04.08.2005 klo 21:25:04 »
Tänään oli kaupaan ilmestynyt myös uusin Ranma½. Siinä tulee täytekynä mukana, aivan niin kuin Conan 10:kin. Seuraavaksi tulee varmaan Dragon Ballin mukana...

Onko se kynä hyvälaatuinenkin?

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #95 : 04.08.2005 klo 22:05:46 »
Onko se kynä hyvälaatuinenkin?
Öööh... Kyllähän sillä nyt jotakin pystyy väsäämään, mutta paremmin kynistä tietävät ovat haukkuneet sen maanrakoon (jos se siis on samanlainen kuin Conanissa... Siltä se kyllä vaikutti). Eli kyllä niitä parempia kyniä löytyy, mutta itse ainakin tuollaisella pystyn piirtämään/kirjoittamaan. Odotetaan sitten vastausta viisaammilta...
Hei hei.

san

• Vieras
« Vastaus #96 : 05.08.2005 klo 12:43:04 »
Tänään oli kaupaan ilmestynyt myös uusin Ranma½. Siinä tulee täytekynä mukana, aivan niin kuin Conan 10:kin. Seuraavaksi tulee varmaan Dragon Ballin mukana...

Mä en tajua näitä ilmaislahjajuttuja ollenkaan. Itse näin kyllä kaupassa yhden Ranman jossa ei ollut  minkäänsortin kynää mukana, että näitä on ilmeisesti kahdenlaisia pakkauksia olemassa. Conanistakin nimittän ostin sellaisen "version" jossa ei ollut kynää mukana [höh!]. Yrittääköhän egmont lisätä myyntiä "lahjomalla" ostajia???

[anteeksi, poikkesin vähän aiheesta :-[]

pinni

• Uusi jäsen
« Vastaus #97 : 08.08.2005 klo 20:12:18 »
Mä en tajua näitä ilmaislahjajuttuja ollenkaan. Itse näin kyllä kaupassa yhden Ranman jossa ei ollut  minkäänsortin kynää mukana, että näitä on ilmeisesti kahdenlaisia pakkauksia olemassa. Conanistakin nimittän ostin sellaisen "version" jossa ei ollut kynää mukana [höh!]. Yrittääköhän egmont lisätä myyntiä "lahjomalla" ostajia???

[anteeksi, poikkesin vähän aiheesta :-[]

Luin jostain, että niitä jaetaan koska on joku manga piirrustus kilpailu, jonka Stabilo on järjestänyt :-\

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #98 : 08.08.2005 klo 20:19:17 »
Mäki arvelen että Egmontille Stabilo noi kynät järkänny, arvellu että jos saa manganlukijat ja potentiaaliset piirtäjät käyttämään ekaks Stabilon kyniä, ni ne myös jatkaa käyttää stabilon kyniä. "Ensimmäinen on ilmainen", siis. Sehän ei näkynyt hinnassa (kuten normaalia). Kuulakärjeksi todella hyvä, tosin muste kuivui hiukan hitaasti.

Muuten, alkaa tuntua että ne Ranman parhaat numerot alkaa olla takana. Viimeiset kolme numeroa ovat olleet vähän 'Blah'. En muistanu tätä kun niitä aikoinaan luin tosi nopeaan tahtiin. Muistaako kukaan viimeiaikoina lukenu, nousiko taso yhtään kun esiteltiin Ranman äiti yms?

wildy

• Uusi jäsen
« Vastaus #99 : 08.08.2005 klo 23:51:59 »
 Satuin bongaamaan Salapoliisi Conanin toisen pokkarin kirjastosta, luin ja kiinnostus mangaa kohtaan heräsi.  Sitten päätin ostaa ensimmäisen Ranmani, nro 17. Olin aiemmin jo vilkuillut kiinnostuneena Ranmoja. Se pokkari järkytti; epäonnekseni ostin juuri yhden surkeimmista Ranmoista. Mutta eihän se kiinnostus lopahtanut. Kun täältä maalta Suureen Pääkaupunkiimme pääsin, näin vanhoja Ranmoja aavistuksen halvempana ja ostin 5 ekaa. Ja nyt kaikki tähän mennessä suomennetut hyllyssäni ^^.

Ranma½ ei ehkä ole mistään erikoisimmasta päästä, mutta todella viihdyttävää lukemista. Piirustustyyli ei hypi liikaa silmille ja on mukavan "aidonnäköinen" (ja kuinkhan moni ymmärsi.. ;D).  Kyllä juu. Onhan ne vähän muuttuneet tylsemmiksi ensimmäisten 10 pokkarin jälkeen, uusinta lukuunottamatta.

Anattaone

• Mielipuolinen kitaristi
  • Jäsen
  • C'est moi.
« Vastaus #100 : 09.08.2005 klo 19:05:08 »
Kyllähän sitä ranmaa todella mielellään lukee, elikkä mielestäni son hyvä sarja. Monet muut Takahashin työt on kylläkin parempia, mutta ajattelin ranman ihan loppuun asti seurata suomenkielellä(kin). Miun mielestä kyllä parhaat tapahtumat on vasta tulossa, esim. vol. 27 ja 28...

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #101 : 09.08.2005 klo 21:04:02 »
Kyllähän sitä ranmaa todella mielellään lukee, elikkä mielestäni son hyvä sarja. Monet muut Takahashin työt on kylläkin parempia, mutta ajattelin ranman ihan loppuun asti seurata suomenkielellä(kin). Miun mielestä kyllä parhaat tapahtumat on vasta tulossa, esim. vol. 27 ja 28...

Sinullapa on mennyt rahaa sarjakuvaan.

Kestää kyllä vielä melkoisen pitkään ennen kuin suomeksi nuo osat tulevat, tietääkseni.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #102 : 13.08.2005 klo 09:12:10 »
Tutuistuin juuri Ranmaan, ja täytyy sanoa että melkoista kohkaamista. Ranma käteen ja aivot narikkaan. Sopisi lapsille jos alastonkohtauksia ei olisi. Viihdettä, suosittelen Seiskan lukijoille.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #103 : 16.09.2005 klo 13:43:06 »
NO nyt on tullut jo 22. osaa. ;D

eiks 23 oo tullu jo......... ???

Joo jätetään nää tilannekatsaukset tähän. Ranma ilmestyy kerran kuussa ja sen perusteella jokainen voi päätellä että lokakuussa on ilmestynyt 24 osaa, marraskuussa 25 osaa jne...

RanmaFani1

• Vieras
Miksi ei Ranma1/2 animea ole viellä ilmestynyt suomeen???
« Vastaus #104 : 24.10.2005 klo 15:11:48 »
joo,takahashin paras työ on musta toi Ranma1/2 !mutta mä oon erittäin raivoissani et miksi sitä Ranmaa ei sit oo tullut animena kans suomeen???oon kuitenki iloinen et se tulee sentään sarjakuvana(nipin napin)