Kirjoittaja Aihe: Kuka sarjakuvahahmo haluaisit olla?  (Luettu 25939 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hanna

• Jäsen
Vs: Kuka sarjakuvahahmo haluaisit olla?
« Vastaus #45 : 05.12.2007 klo 20:43:40 »
Tintillä eivät seikkailut lopu ikinä.

Sama vastaus täältäkin suunnasta. Pääsis seikkailemaan ihan kaikkialle, meren pohjasta avaruuteen.
Klik klik --> Sarjisblogini

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #46 : 06.12.2007 klo 16:51:28 »
Hopeasurffaaja.
Olisi hienoa lainelaudalla viilettää pitkin universumia.
Kuuluukohan Surffarin voimiin myös yliluonnollinen suuntavaisto että osaisi joskus takaisin kotiinkin avaruuden syövereistä?
Tilulilulii.

Duck-King

• Jäsen
« Vastaus #47 : 23.12.2007 klo 11:39:48 »
Haluaisin ehkä olla Obelix, sillä hän on niin huoleton kaveri ja muutenkin kiva hahmo  :)
Ira furor brevis est.
(Uka Ankka Ankkis.netissä)

Anton303

• Vieras
« Vastaus #48 : 01.01.2008 klo 17:14:52 »
Aku Ankka on hauska arjen - ja ei niin arjen sankari. Sympaattinen. Oli helppo samaistua. Aku olisin.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2009 klo 10:07:40 kirjoittanut Anton303 »

ACrockett

• Jäsen
« Vastaus #49 : 18.01.2008 klo 17:19:15 »
Hannu Hanhi.

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #50 : 19.01.2008 klo 12:31:41 »
Oikeasti kai elämäntavoiltani muistutan lähinnä Nemiä mutta silti pakko vastata tähän Storm. Tai Feenix. Ei voi tässä vaiheessa hylätä kun noita kahta liputtanut neljä vuotiaasta  ;D

susyhukka

• Vieras
« Vastaus #51 : 30.01.2008 klo 14:06:15 »
Vaihtelun vuoksi haluaisin olla maitomies Dan, Raakaa lihaa. Minulla ei sitten ikänä välähdä, vaikka ihmiset ois ollu mitenkä kettumaisia! Tai sitten se joku törkeys tai källi tulee mieleen vasta kun on jo myöhäistä.

ezuli

• Vieras
« Vastaus #52 : 30.01.2008 klo 14:31:36 »
Dilbertin roskakuski olisi minulle aika sopiva hahmo. Insinööri joka tykkää tehdä  mieluummin arkisia töitä kuin turhanpäiväisiä suunnitelmia.

mijummi

• Jäsen
  • KaPUM!
« Vastaus #53 : 10.02.2008 klo 19:53:28 »
Minä olen kauhea inuyasha fani joten olisin ehkä inuyasha taikka... miroku.  :laugh:

Eksa

• Vieras
« Vastaus #54 : 25.02.2008 klo 21:30:46 »
Auvo Luupäät-sarjakuvasta.
Ehdostomasti.
Niin hauska ja aina yrittää rohkaista
muita vaikka ei oikein hyvillä seurauksilla.
Hänestä on syntynyt suuri idolini.

Veequa

• Mikä se on..? Onko se..?
  • Jäsen
« Vastaus #55 : 28.02.2008 klo 11:56:07 »
Hm. Ensinnäkin hahmon pitäisi olla jollakin tapaa erilainen. Ja kyvykäs. Mieluiten tietenkin sellainen komea, miespuolinen elämä edessä -hyypiö. Joku henkisesti alle kakskymppinen. C: Tietysti yksi vallan mainio, kuolaavuutta aiheuttava puoli eräissä sarjakuvahahmoissa on jonkin eläimen osa. Sudenkorat olisivat aivan nannaa. Ihanaa nannaa. Tai sitten joku vamppyyri.
Nyt ei kyllä tule paljoa ketään mieleen... ._. Oi voi.

Nyt välähti! Ihminen, joka ei ihan olekaan ihminen, joka elää ihmiseläinten ja satuolentojen keskellä, syö päivät pitkät makeisia ja leivonnaisia (eikä ole lihava) sekä ei vain joudu vaan myös luo itselleen seikkailuja. Jos joku on ikinä lukenut Matsuri Akinon mangaa Petshop of Horrors niin luultavasti tunnustaa Kreivi D:n kuvauksesta.

Vaikka itse kyllä pidän lihasta sen verran, etten ihan kasvissyöjäksi alkaisi.
Mustikat ovat yhä sinisiä.

vauvakolibri

• Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Super-kolibri extraordinaire
« Vastaus #56 : 28.02.2008 klo 12:50:40 »
Huuh...
Ehkä Ghostrider. Saisi vetää pitkin maita ja mantuja helvetintulichopperilla (joka hyvällä onnella ei edes saastuta yhtä paljon) eikä tarttisi edes ajovaloa käyttää koko ajan kun pää valaisisi matkantekoa.

Tai ehkä mielummin Hellboy. Saisi matkustella ja olla mukana mystisissä hommissa ystävällisten työtovereiden kanssa. Paitsi kun tippuu lattian läpi.
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #57 : 16.03.2008 klo 12:09:17 »
Ehkä Ghostrider. Saisi vetää pitkin maita ja mantuja helvetintulichopperilla (joka hyvällä onnella ei edes saastuta yhtä paljon) eikä tarttisi edes ajovaloa käyttää koko ajan kun pää valaisisi matkantekoa.
Heitit kyllä oivan. Sarjassamme perr%#"¤"¤ miksen keksinyt tuota itse   :laugh:

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #58 : 08.04.2008 klo 23:46:24 »

Ehkä Ghostrider.

Johnny Blaze vai Danny Ketch?
Tämä on tärkeää.

Corto Maltese-fetissiä en ymmärrä. Ennemmin minä olisin Rasputin tai Kuš. Hellboyn Rasputinkin kävisi, Ankardon Rasputin ei.

Ehdottomasti joku näistä sielunelämäntulkeista: Rasputin, Rohrschach tai Joe Dredd.
Ihmissuhteet on tärkeitä. 

OM

• Jäsen
« Vastaus #59 : 09.04.2008 klo 15:53:23 »
Johnny Blaze vai Danny Ketch?
Tämä on tärkeää.

Corto Maltese-fetissiä en ymmärrä. Ennemmin minä olisin Rasputin tai Kuš. Hellboyn Rasputinkin kävisi, Ankardon Rasputin ei.

Ehdottomasti joku näistä sielunelämäntulkeista: Rasputin, Rohrschach tai Joe Dredd.
Ihmissuhteet on tärkeitä. 

Heips Curtville,

Niin sitä pitää. Ihmissuhteet ovat todella tärkeitä elämässä. Siksi haluaisin olla mustanaamio. Seikkailla viidakossa, omistaen kivan vuoristosuden. Taistelisin oikeuden puolesta auttaen huono osaisia. Ja mikä hienointa, asua puunlatva talossa jossa hyvä ilmanvaihto. Lisäksi voisin ratsastaa delfiineillä, norsuilla ja jopa Kateena-leijonalla. Tässä olisi kaikki elementit jossa olisin todella onnellinen. Ehdottomasti haluaisin olla Mustanaamio. Mutta olen vain sheriffi redman villistä lännestä, pienestä rajaseutu kaupungista keskeltä-suomea. Nykyään asun suuressa kaupungissa, jonka ympärillä kovasti vettä ja menneinä aikoina  laajoja preerioita, jotka nykyään ovat saaneet väistyä suurten rakennusten tieltä täällä Helsingissä.

t: sheriffi redman